m den lille Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Jeg prøver meg på dette forumet også, jeg. I håp om oppklarende svar... Jeg skal ha 44 uker permisjon med 100% lønn og lurer på om pappapermisjonen skal inn i disse ukene, eller om jeg kan ta "min" permisjon først for så at faren tar sine 6 uker etter dette? Det hadde vært det absolutt beste for oss, da jeg prøver å sette sammen et puslespill med jobb og studier og penger... Takker for alle svar!
engutttil=) Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 pappaen sine 6 uke e inne i de 44 uken! desverre!
m den lille Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2007 Det var egentlig det jeg trodde, men ble usikker etter å ha lest et innlegg i går. Søren og - da gikk min nye forbedrede plan i vasken! Og det etter kun 24 timer... Jaja, ny plan under utbedring.
Nina-med passasjer Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 jeg spurte på nav om dette,og de sa at det var i tillegg. om pappan skulle ha f.eks 2 uker i okt,så blei mine 2 uker flyttet framover.men er ikke sikker altså.
engutttil=) Skrevet 16. mai 2007 #5 Skrevet 16. mai 2007 har fått klar beskjed før eg va litt sur før akkurat det her eg å! pappa sine uke skal taes i løpet av permisjonstiden til mor. det vil si i løpet av 44 eller 54 uke! blir disse ikke tatt faller de også bort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå