Gå til innhold

0 fosterlyd uke 14/15 noen andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på min andre kontroll idag. Første kontroll var uke 10, og da forsøkte vi ikke høre på fosterlyden..Er 15 uker på vei imorgen. Ingen stor grunn til å frykte at uketallet ikke er riktig..Jordmor klarte ikke å høre fosterlyden nå, ba meg komme tilbake om en uke. Hun sa at det ikke var noen grunn til bekymring kan være flere grunner til dette, og jeg bekymrer meg ikke, men er det noen andre som har opplevd dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var til lege uke 13+3. Da måtte hun lete leeeenge men fant den til slutt. Den kan ligge nede i bekkenet fikk jeg beskjed om.

Håper det beroliger deg litt:) Jeg ble heller ikke bekymret, har hørt dette er vanlig.

Skrevet

Hei :)

Æ opplevde det samme i forrige svangerskap, legen lette lenge etter fosterlyd da æ var 14+4, men kunne ikke finne... Fikk helt noia og klarte hyle mæ til ultralyd. Der så vi at morkaka lå foran og det derfor ble vanskelig å finne lyd.

Skrevet

Hei,

Helt vanlig ikke å finne hjertelyd i uke 15. Avhengig av hvordan fosteret ligger. Hos meg fant legen fosterlyd i uke 13, mens jordmor ikke fant den i uke 15. Nå er i uke 20, og i går fant legen den med det samme.

Skrevet

Jeg var hos jordmor i uke 15 og spurte jordmor om hun kunne lytte etter fosterlyd, men hun ville ikke da hun ville unngå at jeg skulle bekymre meg dersom hun ikke fant den... Hun ville heller vente til etter at jeg hadde vært på ultralyd. Så her sitter jeg, 17 uker på vei og aner fortsatt ingenting om hvordan nurket har det inni der.. Heldigvis ultralyd neste fredag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...