Gå til innhold

Aldri så travelt som i perm.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bare kort hatt tid til å vært her inne, for så å logge av igjen... Travelt å være hjemmeværende, ja, har alt mulig jeg skulle ha gjort, men så blir man jo veldig sliten etterpå....

Ok, har 2,5 uker til termin, har ikke vasket/ordnet/pakket noe til babyen eller sykehusopphold... Denne babyen har det med å forbli der inne til jeg er klar :)

Andre travle damer i perm her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, misunner deg faktisk litt! Går i perm om en uke jeg, og driver og sparer småting å gjøre - som å pakke bagen og vaske babyklær - er nemlig stygt redd for at jeg kommer til å gå på veggen og kjede vettet av meg den siste tiden før fødselen! Alt er i hus av ting og tang, men får vel kanskje sette igang et bakeprosjekt eller noe for å få dagene til å fly på slutten.. ;-) Eller har du tips til andre ting som kan være greit å fylle dagene med? Tips mottas med takk!

Skrevet

Har dere det ryddig på loft og i kjeller?

Alt papirarbeid/regninger i orden?

Hage?

Alle skap og skuffer ryddig?

Ikke at alt må være perfekt, men her er det skrikende behov for litt opprydding i saker og ting....

Vi flyttet i fjor sommer og har enda ikke kommet ordentlig i orden, så vi pendler litt til IKEA, holder på å bytte bil, huset trenger å males (ikke før fødselen, da) og hagen må ordnes. Nok å ta tak i med andre ord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...