♥Innimor & guttaboys♥ Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Har dere fått beskjed om å ta det med ro og ikke spise salt mat...? Eller er det noe en fikk beskjed om før i tida?
Gutt i august =Fødeklar Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 Vet at salt er viktig å holde seg unna hvis man er plaget med vann i kroppen. Men er uansett ikke bra med for mye salt.
gadiana- 1 dag på overtid Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 salt er bra å unngå også for å ikke få for høyt blodtrykk, men j har ikke fått beskjed om d, skal til jm til uka, klem
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 16. mai 2007 #5 Skrevet 16. mai 2007 Ta det med ro og ikke spise salt mat ja...og jeg har ogsaa faatt beskjed om aa unngaa "ferdigmat" som kan ha mye salt-innhold uten at man er klar over det. I tilegg maa jeg ta den 24-timers testen i morgen. Jeg tok den i forgaars (samlet all urin i loepet av en 24 timers periode) men var ikke klar over at de ogsaa maatte ta blodproeve. Min kjaere mann leverte giga-flasken med urin paa laboratoriet og fikk da beskjed om at siden jeg ikke var med maatte jeg ta proeven igjen..fordi det var viktig aa ta blodproeven med en gang. Saa i morgen maa jeg paann igjen...usj. De skal visst analysere den for aa se hvor mye protein det er snakk om i loepet av en 24-timers periode. Det er kjempeirriterende, for jeg maa jo bli hjemme i loepet av den perioden--kan jo ikke akkurat drasse med meg den flaska rundt omkring heller... Har dere maattet ta den 24-timers testen?
♥Innimor & guttaboys♥ Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. mai 2007 Nei, jeg har ikke måtte ta 24 timers testen.Var først i dag jeg fikk påvist proteiner.Skal levere ny urinprøve på fredag og måle blodtrykket.
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 16. mai 2007 #7 Skrevet 16. mai 2007 Den nye proeven min kom tilbake i gaar og da fikk jeg beskjed om at jeg har noen streptokokk-bakterier i urinen og at det derfor mest sannsynlig bare er snakk om en UVI. Saa naa har jeg i allefall begynt med antibiotikakur, og forhaapentligvis loeser det problemet. Men de vil likevel at jeg tar den 24-timers testen, og har sagt at jeg boer unngaa salt mat, bare i tilfelle det dreier seg om svangerskapsforgiftning. Gynekologen min sa at vanligvis venter de til de andre proevene har kommet tilbake med den 24-timers testen, men fordi vi reiser til Norge om to uker vil de gjerne forsikre seg om at det ikke er snakk om svangerskapsforgiftning med en gang. Jeg haaper inderlig at det ikke er det--er kjemperedd for at noe skal oppstaa naa paa slutten slik at vi ikke faar reise!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #8 Skrevet 16. mai 2007 leverte urinen min i går pga kontroll fekk då beskjed om at de va protein og blod i urinen. dei skulle sende den te dyrking. Kom ned i dag me ei nyå de va samme resultat, men då hadde dei ikkje sendt inn prøva mi å måtte gjere de me dinne.. syns dei teke veldi lett på de, men de e vel ikkje noke gale i og med at eg ikkje får beskjed om de..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå