nimaline241757 Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Hei! Jeg har en sønn på 6 år som er utrolig sensitiv. Han tar til tårene for ingenting og det skjer nesten daglig. Jeg syns det er fryktelig trist samtidig blir jeg litt irritert også. Men det kan jeg ikke vise, for da blir han jo enda mer lei seg.. Skal jeg ignorere det?? Eks: i går bad han om eplejuice. Da jeg sa at vi ikke hadde det, men at han kunne få saft i stedenfor, begynte han å gråte. I dag begynte han å gråte fordi han ikke var sikker på om de andre vennene hans hadde trompet i 17-maitoget. Det har blitt til at vi neste ikke tør å si noe til han/ irettesette ham, fordi han garantert kommer til å begynne å gråte.Det skal så lite til før tårene spretter frem. Huff... har dere råd om hvordan jeg kan takle situasjonen? Ellers er han en litt forsiktig gutt, glad og fornøyd når ting går etter planen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå