Gå til innhold

jm mener jeg kommer til å føde innen neste uke:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 36+5 i dag.men har hatt diare lenge,magen har sunket,symfysemål ikke endret på 2 uker.(31cm) fødet 37+2 sist. men er det ikke kommet noen baby neste uke og magen ikke vokser blir det kansje i gangsetting...noen md erfaring der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jordmødre burde egentlig ikke ha lov å si sånt altså, for ingen kan vite når fødselen starter uansett. Så ikke ha fo rhøye forhåpninger...

Skrevet

Enig... De burde ikke si slikt... JM sa til meg at jeg kom til å føde uka før termin,men jeg fødte den 8 dagen på overtid... Tiden ble laaang og d er JM sin skyld...

Skrevet

Jeg fikk også samme beskjed fra både lege og jm når jeg var 36 uker på vei. I dag er det 3 dager til termin lørdag 19. mai og ingen baby er kommet. Jeg er nå sikker på a jeg kommer til å gå over tiden. Jeg syns det er dårlig at de går ut med de meldingene for du syker deg opp til at du snart skal treffe det lille nyrket, men så skjer det ingenting. Akkuratt nå syns jeg hver natt som går uten at det skjer noe er en stor skuffelse.

Skrevet

ikke alltid at det JM sier stemmer, til meg sa de sist at jeg hadde lenge igjen til fødsel, og 4-5 dager etterpå var babyen ute, fødte 21 dager før termin. Jeg kjente selv på kroppen at den var klar og at fødselen ikke var 3 uker unna... Så det er nok ikke alltid de har rett, de bør ikke komme med slike påstander.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...