Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 kjæresten min og jeg er litt uenig om å få barn nå. jeg har en fra før og han har fire fra før. vi har prata om å få flere barn sammen,noe vi begge vil. men nå når jeg faktisk har blitt gravid så vil han jeg skal ta abort.. jeg forstår ikke hvorfor.. han sier det er for tidlig.... syns den er litt tynn jeg da. han sier han ikke er gla for det barnet der.. så sier han, så få det barnet- gidder ikke diskutere det mer.. han sier han skjønner det er et liv og at det er vondt å ta den bort.. jeg er 8 uker på vei.. og vet ikke hva jeg skal gjøre.. syns det er veldig vondt.elsker han og han sier han elsker meg. men vi blir ikke enig........... hva skal jeg gjøre??????
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 GLEMTE NOE.. han mener vi kan få barn om et år el to istedenfor nå.. men jeg vil ha nå.. vil ha flere barn og jeg vil ha de tett.. dette er vanskelig. råd?? takk.
KBSB Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 Tror ikke noen her kan gi deg en enkel løsning. Dette er noe dere to i felleskap må finne ut av. Dere må sette dere ned og ta en god og grunding prat om det. Godt mulig at han faktisk synes det er for tidlig. Men så kommer det med en grunding diskusjon inn i bildet - hvorfor er det for tidlig? Synes han det er for tidlig i forholdet, altså at dere ikke har vært sammen lenge nok? Er det trangt økonomisk kanskje? For lite hus? Osv....det kan være en haug med årsaker til dette. Det kan komme en haug med både kvinner og menn her som sier både det ene og det andre. Ingen kan dog gi deg en enkel og grei løsning på problemet, for ingen her kjenner situasjonen fullt ut, og ingen her har kjennskap til de tankene, følelsene og meningene som du og kjæresten din sitter med. Dette er det kun dere to som har, og kun dere to i felleskap kan finne en løsning. Kommunikasjon er nøkkelen. Håper dere finner ut av det! (er for øvrig mann)
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2007 #4 Skrevet 17. mai 2007 Et foster på 8uker er et liv. Det har begynt og danne ansiktet det skal ha.fingrer og tær.nervesystem.å du har tenkt å høre på din mann og la dem vakumsuge det i filler?rive det i stykker?? verden er syk.
klarfordetteda? Skrevet 19. mai 2007 #5 Skrevet 19. mai 2007 Vil ikke dømme noen som er i en sårbar situasjon, men syns at det er litt dårlig å ta abort bare fordi det ikke passer å få barn nå. Er han skikkelig mann får han stå for det han har gjort. Håper det løser seg for dere:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå