Gå til innhold

Ja, da har jeg startet permisjonen gitt:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk av jobb kl 12.00 i dag og nå skal jeg ikk epå jobb igjen før 16. april 2008! Phuh, det er lenge, men tipper jeg rett så undrer jeg meg vel over hvor det året ble av rundt påske neste år:) Gleder meg noe sinnsykt til å treffe lillegull og bli kjent med h*n:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!

Gratulerer;) Jeg kommer etter på fredag ;) Er jo sykmeldt da, så har vært hjemme noen uker allerede desverre ;)

Nå er det ikke lenge igjen Maddemor!

Skrevet

nei nå nærmer det seg med stormskritt altså:) Gleder meg jeg!

Skrevet

Ja, deilig det! Startet min i går jeg, men har vært sykemeldt siden slutten av oktober, så det er leenge siden jeg jobbet.. :) Du får kose deg i tiden framover.. ;)

Skrevet

Startet permisjon i dag jeg også:) men er også sykemeldt så jeg merker liksom ikke forskjellen...

Du får kose deg nå da.

Skrevet

Tusen takk! Nå skal jeg nyyyyte dagene fremover og prøve å sove så mye som mulig:)

Skrevet

Ja, jeg også! Og nå er 17, mai over, så nå starter kosen (trur jeg trallala, trur jeg trallala)

og dessuten har jeg ungen funne ut at ho skulle snu seg, det var deilig - nå kan ho bare komme. Ja rent bortsett fra at klærne ikke er helt klare, og jeg ikke har vaska vugga og ordna senga. Hehe.

Skrevet

Så flott da! Er liksom litt greiere med hodefødsel da sjø:)

Resten ordner vi i løpet av permisjonen vettu;)

Skrevet

Jeg har også startet permisjonen i dag. Fantastisk deilig. Hurra for oss!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...