Gå til innhold

Første legebesøk er oversått....

nungo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv om jeg kun er i uke 7 har jeg allerede vært på første legekontroll i dag. Jeg har mistet de to siste ganger i tillegg til at jeg sliter med lav blodprosent og tildvis jernmangel, så det føles tryggt å bli fulgt opp litt ekstra :-) Ikke så mye legen kunne gjøre da, men hun tok diverse blodprøver og urinprøve og jeg fikk henvisning til gynekolog. Der har jeg fått time til UL torsdag i neste uke, så det blir spennede (men gruer meg også litt). Jeg har tidligere mistet i hhv uke 9 og uke 13, så selv om det forhåpentligvis blir påvist liv til uken, tror jeg først jeg kan slappe av når jeg har passert 13 uker. Det synes som evigheter til, men jeg får bare ta en dag om gangen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint at du får så bra oppfølging. Jeg har fått god oppfølging selv etter MA i uke 18 - og det virker beroligende.

Kjenner meg godt igjen i det du skriver at de første 3 månedene er lange, men du er allerede over halvveis til 13 uker!

Jeg håper det også hjelper litt at det er vår og lysere tider.

Skrevet

Det går så sakte i begynnelsen, i hvert fall når en har mistet før og er litt engstelig. Det skal nok gå bra nungo. Du blir vel fulgt bedre opp denne gangen håper jeg. Forstår at det er spennende med Ul til uka. Jeg er 21 uker i morgen og begynner så smått å bli trygg på at det skal gå bra denne gangen, men helt kvitt engstelsen blir jeg nok aldri. En får bare håpe og tro det beste, det finnes aldri noen garantier. Ønsker det beste for deg og nurket ditt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...