Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Er det noen som har vært til familierådgivning? Lurer på hvordan det er, om forholdet ble bedre og om det varte? Hvor tar man kontakt og hva koster det? Håper noen vil svare meg...
Mamman til M&E Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 Har ikke vært selv men henviser en del par dit gjennom jobben min. Det er gratis og slik jeg har fortsått det har det hjulpet mange par, om motivasjonen og viljen til å jobbe med forholdet er tilstede. Uansett, verd et forsøk vel? Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå