VinterSol+2 Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 min nevø og niese på henholdsvis 3,5 og 4 år har plutselig lagt merke til at tante har mage! min nevøs reaksjon; "tante, hvorfor HAR du så stor mage??" "fordi det er en baby inni der" "er det en baby inni der??" "ja det er det. tror du det er gutt eller jente da?" "gutt!" "nei, det er nok ei jente som bor inni magen til tante" "ei jente? (uninteressert, snur seg vekk og begynner å leke med noe annet) Min niese. Kommer mot meg med stoore øyne, legger en hånd på magen. "tante, hva ER det der?" "det er magen min det" niesen min ser på meg i vantro, før hun løfter opp genseren og legger en hånd på magen, og konstaterer at joda, det ER magen til tante.. "hvorfor er den sånn?... rar?" "det er fordi det bor en baby inni der" niesen min forter seg å trekke ned genseren igjen, ser skrekkslagent på meg, og sier "åh." hihi de er nå merkelige også da..
Gjest Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 Hehe ... forte seg å trekke ned genseren i tilfelle babyen skulle finne på å ta seg en tur ut! :-)))
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 Ja de er rare=) Jeg er tante til en på 5 å han har blitt storebror å vet hva det er å ha baby i magen + at han skal bli det igjen. men han sa: Mamma hvorfor har du så stor mage??? ( han vet ikke han skal bli det enda) Men Tante Jannikke har svæææær maga. Ja men hvorfot har hu så svær maga da??? For Henrik bor inni der=) Men atte du mamma jeg tror ikke det er en Henrik jeg for jeg tror deter en jente =) hihi han er søt da... Så må innrømme jeg ble litt red når jeg hørte det...
(Muskat) Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 Msnge morsomme episoder her og. Min lille på tre skvatt til en dag da babyen i magen sparket så hardt at jeg sa au og krøket meg sammen. han tok hånden bortpå og sa "Mamma, jeg tror ikke lillebror vil være der inne så mye lenger jeg. Han krabber nok ut i morgen!" Hi-hi, det gjorde han jo ikke heldigvis:-) Og så kom storebror her en dag og sa rett ut av det blå at lillebror skulle hete Simen. Dagen etter han sa det, satt jeg og leste i VG hvor det var bilde av Simen Agdestein. Storebror spurte hva han het, og da jeg sa han het Simen, ble han blodig fornærmet! "Det gjør han ikke det, for det går ikke an" sa han. Fnis! Om det blir navnet Simen gjenstår å se....
MaryluogAdrian Skrevet 16. mai 2007 #5 Skrevet 16. mai 2007 He he! Jeg har en nevø på 4 år som spurte meg en dag "hvordan kom den babyen inn dit? " og så tok han hånden på magen min. Jeg måtte tenke meg litt om før jeg svarte på den ja.. Jeg sa "hvordan tror du da?" Da sa han at jeg "måtte ha spist den som mat for det var ingen annen mulighet enn det!" Da måtte jeg le..helt til han spurte "men hvordan kommer den ut derfra da?" Han tenkte seg om selv og sa at "Den dagen jeg får vondt i magen og må skikkelig på do,da kommer babyen ut" Hehe...han er go å da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå