Kula ;) Viktor & Knøttet Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Opplevde en kveld da jeg hadde lagt meg at jeg fikk krampelignende smerter omtrent i eggstokkhøyde foran, kan dette være tegn på bekkenløsning el er det normalt å få krampe der av andre grunner? Noe som strekker seg el noe? Har ikke hatt merkbare problemer m bekkenet ellers, bare merker at jeg blir sliten der av å gå og stå mye, men hjelper da å hvile... Er i uke 31 og har heldigvis bare skjedd en gang, lå å skrek sånn at sambo trodde jeg skulle føde der og da stakkar...
Gjest Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 Sikkert disse ligamentene som holder oppe livmor, som blir strukket. Det gjør utrolig vondt. Bruker å få det når jeg beveger meg forkjært.
Kula ;) Viktor & Knøttet Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2007 Takker for svar, litt redd for at det skal være noe galt når det er så vondt, så glad det ikke har skjedd flere ganger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå