Gå til innhold

Noen som har opplevd noe lignende?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Opplevde en kveld da jeg hadde lagt meg at jeg fikk krampelignende smerter omtrent i eggstokkhøyde foran, kan dette være tegn på bekkenløsning el er det normalt å få krampe der av andre grunner? Noe som strekker seg el noe? Har ikke hatt merkbare problemer m bekkenet ellers, bare merker at jeg blir sliten der av å gå og stå mye, men hjelper da å hvile... Er i uke 31 og har heldigvis bare skjedd en gang, lå å skrek sånn at sambo trodde jeg skulle føde der og da stakkar... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert disse ligamentene som holder oppe livmor, som blir strukket. Det gjør utrolig vondt. Bruker å få det når jeg beveger meg forkjært.

Skrevet

Takker for svar, litt redd for at det skal være noe galt når det er så vondt, så glad det ikke har skjedd flere ganger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...