♥Snulder Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Er på den store "pent-undertøy-til-kjolen" jakten.... Og gudameg... for ei stri... Er jo ikke mulig å finne noe som hverken holder oppe eller inne på en pen måte!!!! Jeg fant en slik pansertruse-panty som man måtte svette seg inn i! Men du dæven for en billig slankekur!!! 139 kr og man er en størrelse mindre.... Problemet er bare at man kan glemme å puste og spise.... Er det noen her som har tips om undertøybutikker som har stort utvalg og betjening som faktisk kan hjelpe en til å finne det som er "riktig"????
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 Ja da stay-in and hold-up hadde vært et bedre ord.... Vi har en flott undertøysforretning her.... Litt langt sør kanskje??? Hun som driver den kan fortelle deg bh sørrelsen din i det du kommer inn døra, med jakka på... (overdriver litt kanskje) men hun er så flink ..... Prisen er jo litt i meste laget for så lite stoff.......
♥Snulder Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2007 Hehe.. jo prisen er stiv gett... ihvertfall for ett plagg som bare jeg og samboern er de heldige tilskuere av...
Trollmora Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 Blir kanskje litt feil side av byen for deg????? Uansett er det en høy kvadratmeter pris for de få cm som går med til litt snasent undertøy )
Urtete Skrevet 16. mai 2007 #5 Skrevet 16. mai 2007 Hold-in-truse.... Da tenker jeg at jeg får et problem med huden og fettet som er like over og under den derre holdingreia, jeg! Tyter det ikke ut, da?????? :-))))))))))
dritgrei hei hei! Skrevet 16. mai 2007 #6 Skrevet 16. mai 2007 ha ha ha.... jeg kjøpte en sånn en som virkelig er en kvadratmeter med stramt stramt syntetisk stoff, og joda jeg gikk da ned et par str rundt rompa, men det tøyt jo ut i alle bauer og kanter, så jeg burde kanskje gå til innkjøp av enn sånn kondomdrakt.... kanskje de har noen til overs fra OL på Lillehammer om jeg ringen NiF.... :-)
Reveenka Skrevet 16. mai 2007 #7 Skrevet 16. mai 2007 Du må så klart ha en hel body - truse, korsett og bh i ett! Jeg har en sånn, og den strammer og holder og dytter på alle de riktige stedene uten at skjemmende valker tyter frem på de mest upassende steder.... Har du prøvd Rasmussen i Lillestrøm? oppe i andre etasje var de veldig flinke før hvertfall. Og så er det en på Strømmen Storsenter som jeg ikke husker navnet på, like ved KappAhl og den iskiosken/kafeen i andre etasje det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå