Gå til innhold

Hva kan en gi en 80 åring??????????+

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å vri hjernen men den virker ikke lenger... lurer på om det er "hormon-blokasje" :) Min mormor blir 80 har alt, og ikker plass til noe av det... HJEEEEEELP!! spy ut noen komentarer jenter. Samme hva!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ka me strømpebukse / under bukse / konfekt...blomst ...eller rollon deodrant...slike ting som kan bli brukt...

Skrevet

siden de som oftest har alt de trenger på jord så pleier jeg å kjøpe en liten kurv som jeg fyller på med div blader som hjemmet eller ukeblad ++litt sjokolade som mokkabønner eller twist og noen annet godis som de kan kose seg med:)

Skrevet

kurv med div oppi som hun andre her sier..fyll den med feks blad,kryssord,kaffe,te,kjeks,frukt, flax lodd.sokker..osv

bare fantasien setter grenser;)

har du barn kan de jo feks male på et krus,eller kjøpe lerret på europris og fingermaling..så kan de male et bilde:) dette gjorde guttene her til jul.og det ble en stor sukksess:D

Skrevet

Gi henne et gavekort på fotpleie eller en time hos frisøren.Det pleier jeg å gi til de eldre.De blir kjempefornøyd.

Skrevet

Jeg kjøpte sist en ny leppestift til min 87 år gamle bestemor.

De ønsker jo å pynte seg de også.

Gjest Tutta, med baby nr to i magen!
Skrevet

Pleier å kjøpe noe som kan spises el drikkes når jeg kjøper gave til eldre slektninger..

Skrevet

Det kommer jo ann på formen til 80 åringen selvfølgelig. Men jeg er helt enig i fotpleie og deilig hverdagsluksus.

Min mormor ble 90 for noen uker siden og hun fikk en deilig morgenkåpe, radio, blomster og masse god vin. Så kan hun sitte på den kjempefine verandaen sin og kose seg. Hun har tidligere blitt veldig glad for alt som er i Dove silk serien (dusjkrem og bodylotion særlig). Ofte henger jo de eldre litt igjen når det gjelder sånne ting, kjøper bare gamle og kjente produkter.

Skrevet

teaterbilletter!!

Fot- eller hudbehandling

Er man 80 har man ikke det største behovet for ting vil jeg tro. Ville satset på opplevelser.

Skrevet

Tusen takk for mange bra forslag!!!!!! Hva skulle en stakkars gjort uten dere???? :))))))

Skrevet

Blomsteroppsats med blomster du selv har valgt ut? f.eks 3 poteplanter i en stor potte?

Skrevet

bøker, om strikking, hekling, kunst, europa, biografier osv osv. En potteplante og Gode Ønsker, eller bare en kalender med bilder av familien?

Skrevet

lag en album med bilder av barnebarn osv:)så skrive koslige ting ved siden av hvorfor hun blir satt sånn pris på osv:)koslig gave hun kan se i..

Skrevet

en strømpebukse er vel strengt tatt litt kjipt i 80-årsgave, men hva med en brosje......... :)

Skrevet

Min gamle (og sære) tante (unnskyld...) ble 80 i fjor og jeg kjøpte revybilletter til henne og meg. Pakket de inn i en eske sammen med noen deilige konfektbiter. Hun ble kjempeglad!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...