Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Skjønner ikke at JM er bekymret for blodtrykket mitt, jeg. Legen sier ingenting, mens JM mener jeg bør gå "passe på" fordi BT er i høyeste laget. Hvem skal jeg stole på??? Ble målt på sist kontroll i uke 36 med automatisk måler. Legen bruker manuell, blir ofte litt lavere da.
Gjest Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 Ehhh nei! Et normalt BT er jo 120/80! Så du har jo lavere enn det da. Hadde du hatt f.eks 135/86 hadde det vært noe annet, da begynner du å nærme deg faregrensen på 140/90 som er det som regnes som høyt blodtrykk. Jeg har 120/80 nå og lege og jordmor mener begge det er greit, men er likevel litt bekymret siden det har steget på 2 uker fra 110/70 og jeg begynte med 100/60 og har 2-3 i ødem. Så de ser nok an stigningen også.
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 Nei, dette er da ikke høyt blodtrykk...mitt har ligget ganske stabilt på ca. 120/80 hele veien...og legen sier at dette er kjempebra! Er 35 uker.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 Normalt BT er fra 115-120/75-80. Du er helt fin, med andre ord.
minime<3 in belly Skrevet 16. mai 2007 #5 Skrevet 16. mai 2007 Du har normalt blodtrykk etter hva normalen er.... Jeg ble målt ida og hadde 105\65 det er noe lavt igjen men ikke noe farligdet heller sa JM tl meg. De legene tenker ikke alltid etter hva de sier tror nå jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå