L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Var til legen i går og alt sto fint til med den lille:=) Hjertefrekvens på 144 og han var veldig aktiv:) flytta på seg hele tiden;) hihi... Jeg har lagt ut nytt mage bilde, kanskje noen andre som også har? Sumfyse Fundus (eller hva det heter) var på 18-19 cm så kom rett under den røde streken:) Har lagt på meg 2 kg så langt... Heldigvis var urinen negativ denne gangen. Hadde noen utslag sist, og den ble sendt inn til dyrkning, men var ingenting. . . BT på 112/55 Vil gjerne høre hvordan det går med dere, og hvordan lille nurket deres har det:)
alvis Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 Jeg var også hos legen i går. Har termin 27 september:) Hjertefrekvensen var 144 og sf målet på 21, rett over den røde streken. Babyen i magen er veldigt aktiv og jeg kjenner liv hver dag. Jeg har lagt på meg ca 3 kg. Føler meg litt svimmel for tiden men ellers i god form. Urinen er fin og BT 110/65.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. mai 2007 så morsomt da:=) Vet du hva det blir?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå