Gå til innhold

I dag er jeg skikkelig lei meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dattra mi er to år. Nå sitter jeg og gjør klart bunadsølvet hennes og hun skal ha på bunad for første gang i morgen. Jeg får ikke sett det fordi hun skal til faren sin... Og jeg sitter her og gråter som en liten unge... Har så lite lyst til å levere henne i dag...

Men...må man så må man.... Og ja, jeg vet det, han har glede av det og hadde sikkert vært like lei seg om hun var her... Men faen heller!

:-( Er lov å være lei seg innimellom... Ikke lett å "dele" på et barn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstå egentlig ikke åssen du føler deg, men du kan jo be han ta masse masse bilder da :) Det blir koselig. Dessuten, så er det jo din tur neste år, og hun komme helt sikkert til å se like søt ut i bunad neste år.

Så opp med hodet :)

Skrevet

I know! Han skal ta bilder og filme. Pleier ikke bli så lei meg heller, men å ble jeg det. Går nok over.

Skrevet

Forstår hva du mener... Litjen var hos faren sin i jula og i påsken, så jeg vet det er skikkelig trist å ikke oppleve høytidsdager med de små. Jeg skal ha litjen i morgen heldigvis, men til neste år skal han feire dagen hos faren sin.

Vi får bare glede oss over de dagene vi har sammen, og prøve å nyte de barnefrie dagene på best mulig måte.

Håper du får en fin 17. mai feiring uansett, klem fra

Skrevet

Takk, du også.

Vi skal prøve å nyte en voksen 17 mai og det går sikkert fint. Bare skikkelig kjipt nå...

Ha en fin dag :-)

Skrevet

Vel....det er lov det. Du få prøve å kose deg i morra da. Spise masse is og pølser....det skal vi....uansett om det blir drittvær eller ikke....he he

Skrevet

da jeg og eksen skulle sette opp samværsavtale,var det en sakkyndig psykolog som sa at den av foreldrene barnet ikke er hos på 17mai,kan alikevel komme og se barnet i feks toget,og om det skal leke litt osv...mitt barn har av en enkel forjævelig grunn ikke kontakt med faren sin.og jeg håper det jævla svinet ikke viser seg i nærheten av mitt hjem i morgen for da blir jeg syk...men det er ihvertfall en mulighet for at du kan snakke med pappan om det er ok at du feks ser henne i toget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...