Gå til innhold

noen som hr erfaring med hjerte monitor!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har prøvd og når klarte dere og høre hjerte lyden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en sånn doppler som legen har...

Hørte når jeg var 10+4 var d vel

Skrevet

jøss, har du et slikt appart selv? går det virkelig ann å få tak i det på markedet eller er du lege evt vetrinær som har tilgang på dette?

Skrevet

ok den jeg har er ikke lik den legen har.syntes den var litt susen i lyden hehe...fant mange andre rare lyder inni der:-)men klarte ikke finne hjertelyden.men jeg er bare 8 uker og med litt ekstra kjøtt på magen så skal det nok mye til for å finne den nå hehe.

legen fant den rundt 10 uker forrige gang.

Skrevet

jeg, personlig synes du skal være litt forsiktig med å bruke slike ting. Ikke fordi jeg tror at det har en negativ medisinsk effekt, men fordi jeg antar at du ikke har hatt opplæring i hvordan bruke et slikt appart korrekt, og at du kan bli psykisks ustabil av mindre dersom man ikke finner hjertelyd :) Det er som du selv sier, masse andre rare magelyder der inne også. Det er nå min mening. Men fortsatt så lurer jeg på hvordan du har fått tak i et slikt appart? :)

Skrevet

hehe det er er helt ufarlig og bruke det jeg har.kjøpt på nettet.tror www.mammaogmeg,no er den riktige adressen.

er ikke et slikr som de har hos legen jeg har.det står skrevet på papirene som fulgte med at en kan høre det ca fra 5 mnd.men siden jeg fikk det i går så måtte jeg prøve.

Skrevet

bare ikke bli stresset da dersom du ikke hører hjertelyden :) Det er helt utrolig hva som finnes på markedet! Vi gravide er jo superbusiness...he he he

Skrevet

nei nei er ikke stresset.måtte bare høre om andre hadde erfaring.

ja vi er en penge binge nå...men det finnes slike duppe dingser og bruke som er langt mye dyrere enn den jeg kjøpte.ser jo ut som en leke radio egentlig hehe....sikker derfor det var veldig mye suse lyder i øret mitt også.beste kvalitet sikkert haha

Skrevet

Har lånt den av en veninne... Og hvor hun har fått tak i den vet jeg ikke....

Skrevet

Jeg husker at jeg hørte hjertelyden hos legen i uke 11/12 for fire år siden. :-) Men det er vel fra ca uke 14 eller noe sånt at legen lytter etter det, mener jeg å huske. De er ikke bekymret hvis man ikke klarer å høre det før da.

Skrevet

På www.babywatcher.no er et annet liknende produkt. Der skal du kunne finne pulsen fra ca uke 12.

Ser spennende ut, men tror nok jeg holder meg til kontrollene hos lege/jordmor. (Ellers ender det vel med at jeg bare bilr sittende koblet til hele dagen tenker jeg :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...