Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Føler det er noe - og det hele tiden :-( Nå er det lite aktivitet og spark syntes jeg. Skal nå straks ligge meg ned å kjenne godt etter etter spark. Men for 2 dager siden haddde jeg en del illinger nedover i lysken. Og i går hadde jeg det som om jeg hadde luft i ...... . da jeg våknet merket jeg dette. Trodde noen øyeblikk at det var vannet som skulle gå eller slimproppen. Også ble jeg våt gjennom truseinnlegget i går når jeg var ute å gikk. Så nå gir jeg opp. Hva er det med meg, tørr ikke oppsøke føden pga.føler jeg har gjort dette litt formange ganger. akkurat som den "ulv ulv historien" Men vil høre med dere andre om det er flere som har det slik. Skjenner litt liv i magen,men det føles mere som boble bevegelser. Er bare i uke 31- skal jeg gå rundt å ha det slik i 9 uker Sukk... Konstant beskymret !!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 jeg syns at du skal fortelle din lege eller jordmor hvordan du har det. du kan ikke gå slik i flere uker, det ville ikke være sundt for deg... jordmødre har mye erfaring med bekymrede gravide og en del av deres jobb er å få deg til føe deg trygg... syns det høres rart ut at du sklle bli våt gjennom truseinnlegget. jeg ville ha kontaktet føden jeg... men prat med jordmor om bekymringee dine. du kan da få ekstra oppfølging.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå