Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Litt mere følsom enn vanlig for tiden gitt. Ellers gråter jeg vell ca to ganger i året, nå kan jeg sitte i timesvis og prøve å holde tårene tilbake. Hjelper heller ikke at moren min ikke imponerer meg så mye for tiden. Gledet seg til å få barnebarn, men nå som jeg er gravid er det lite støtte og omsorg derifra. Hun ringer ikke, og når jeg ringer er hun mest opptatt av sine egne plager og om hun skal ta den plastiske operasjonen. Hun føler seg tydeligvis veldig gammel nå...Er godt over halvveis, men har ikke fått en eneste oppmerksomhet fra henne. Hadde vært koslig om hun hadde kjøpt en babyting og vært litt interessert..men neida...Me, myself and then I.
Gjest Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 *klemme* Kjipt at ho ikke involverer seg da.. Du er ikke den eneste som har masse følelser som surrer rundt.. Jeg har alltid vært et følelsesmenneske da,men nå har jeg MASSE følelser... hehe.. Er ikke alltid like greit. Gråter mye lettere nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå