Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Jeg kunne tenkt meg å fått tilsendt fødtselspapirene mine. Jeg fødte på KK-Bergen og lurte på hvordan man gjør dette. Sender man et brev til KK og ber om dem eller?? Noen som har gjort dette og kan gi meg tips om hvordan en får dem tilsendt?? På forhånd takk for hjelpen:)
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 Jeg fikk tips her inne om at man skulle sende et brev om at man ønsket fødselspapirene/fødselsjournalen tilsendt. Jeg gjorde det på fredagen.. Så jeg veit ikke noe mer enda.. Men håper dem kommer i løpet av uka.. Men du kan jo også ringe og høre hvordan dem gjør det der du fødte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå