Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kunne tenkt meg å fått tilsendt fødtselspapirene mine. Jeg fødte på KK-Bergen og lurte på hvordan man gjør dette. Sender man et brev til KK og ber om dem eller?? Noen som har gjort dette og kan gi meg tips om hvordan en får dem tilsendt?? På forhånd takk for hjelpen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk tips her inne om at man skulle sende et brev om at man ønsket fødselspapirene/fødselsjournalen tilsendt.

 

Jeg gjorde det på fredagen.. Så jeg veit ikke noe mer enda.. Men håper dem kommer i løpet av uka..

 

Men du kan jo også ringe og høre hvordan dem gjør det der du fødte..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...