Gå til innhold

jente/gutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har på 3 forskjellige ultralyder fått vite at vi får jente. Har to gutter fra før så tanken på at det var en jente der inne var vanskelig å forstå til å begynne med. Men etterhvert så begynte jeg å forberede meg på jente, kjøpt rosa sengetøy, noe rosa tøy og tenkt ut jentenavn.

Men nå har tvilen kommet tilbake. Leser på BIM og noen som kjenner noen som har fått det motsatte av det som ble sagt, ser man ikke magen bakfra så får man gutt ( min er smal og spiss som den var når jeg gikk med guttene, men henger mye lenger ned), hovner man i ansiktet får man jente ( det har jeg ikke gjort). Så nå er jeg ikke sikker lenger, særlig ikke at mamma ringte i dag og sa hun hadde drømt at jeg hadde fått en gutt. Blir så frustrert av meg selv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vil tro det er jente når du har vært på 3 forskjelligeUL.Jeg har vært på 2,å de sier at di ikke kan se hvilket kjønn.

Skrevet

Hehe... Er ikke lett det der :-) Om det er noen trøst så er magen min bred og rundt og høyt oppe, jeg er hoven så det holder i ansiktet, babyen har hjertelyd over 140 og har i det hele tatt alle typiske "jente" symptomer eller hva jeg skal kalle det, men vi venter gutt (nr 3) noe UL ikke levnet noen tvil om. Dog jeg forstår deg godt, dette svangerskapet er veldig ulikt mine to andre og jeg har flere ganger drømt jeg får jente og hatt jentefølelse, men det er det altså ikke og da blir en jo litt frustert. Med 3 UL'er er du jo ganske trygg da!

Skrevet

slapp av å gled deg over at du har en fin og struttebde "guttemage" bare vent å se, det kommer nok ut en jente..

har det på samme måte som deg, har en gutt, venter nå en jente vist de har sett rett da.. har vert påto forskjellige ul, begge sa jente..

har kjøpt mye rosa jeg og å tenker mye på at de kan ta feil.. men har kommet så langt i tankegangen nå at jeg tenker det blir spendende å se hva som kommer ut:-)

har forresten veldig guttemage jeg og...

Skrevet

UL er seff mer pålitelig enn mageform og andre myter!!! De har som regel rett, men det er jo ikke hver gang de har rett som kommer opp i dette forumet... er jo de få gangene de tar feil som blir "nyheten" her, liksom..

=) Jeg har aldri hørt om noen som fikk vite feil kjønn på UL - annet enn her, da..

Skrevet

Takk for mange fine innlegg. Vi får vel bare vente i spenning, håper det ikke blir lenge. 4 uker til term men HÅPER den kommer før, det her de andre gjort.

Skrevet

Har hørt at det er lettere å ta feil når de ser jenter på ultralyd. Ser de en gutt, er det mer sikkert. Men du får bare leve i spenning ;) Lykke til!

Skrevet

hehe, alle mine venninner som har fått jente har hatt "guttemage" osv.

Samme gjelder meg. Vi har fått beskjed om at det er 80%sikkert jente, og jeg har hele tiden hatt en særdeles frontal graviditet.

vi har guttenavn i bakhånd da, siden jente er mer usikkert enn gutt på ultralyd, men det blir en overgang nå,

vi har jo vent oss til tanken på den lille prinsessa vår som skal komme om bare noen uker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...