Mamma&LilleKrølle Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Ja jeg hadde jo bestemt meg for at inatt skulle det hele skje. Men neeida, ingenting skjedde. *buhu* Men jeg og sambo'n var ikke på talefot, så det var sikkert lik så greit at det ikke skjedde da;) Men det hadde passa best at det hadde skjedd da ja.. Eller idag, for nå er jeg leii! Har virkelig ikke lyst til å gå ut i morgen, føler meg så fæl:( Men må nok ut alikevell, må jo ha is når det er 17.mai!
Mamma&LilleKrølle Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2007 Hehe, ville heller hatt baby for å si det sånn:p Men soft-is får man aldri for mye av. Bare sola kommer i tillegg, så blir det bra det der;)
Som Natt & Dag Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 Stemmer på den, sol og is, da blir det bra Kan jo forstå at du vil ha babyen din nå, jeg har det stikk motsatt, jeg har nektet min baby å komme før tidligst 18. mai, hehe
Mamma&LilleKrølle Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2007 Ja, hehe.. nå kan babyen her vente også. Når hun ikke kom inatt, så kan hun vente til etter 17. hvertfall:p Må jo være en litt kjedelig dag å ha bursdag på tenker jeg. Men med min 'flaks' så skal det ikke forundre meg om det skjer. hehe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå