Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Hei.. Forholdet vårt er helt dødt føler jeg.. Vi kommuniserer veldig dårlig. Han er ikke så engasjert i dattern vår som jeg skulle ønske.. Blir så¨misunderlig når andre i barselgruppa forteller hvor flinke samboerne dems er mot deres små.. Jeg bor i hans leilighet og kan jeg få hjelp til å skaffe meg et sted å bo med dattern vår? Hun er bare 8mnd gammel.. Vi har delt foreldreansvar, men vil ikke at han skal ha 50/50.. Sukk.. dette er ikke lett. Men jeg har det ikke godt sånn ting er nå.. Gråter og gråter hele tiden orker snart ikke mer å ha det sånn:(
Gjest Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 hei. trist å høre atdu har det vanskelig. selv om dere har delt foreldreansvar vil ikke det si at dere deler 50750.. det er noe dere ev må bli enige om selv, det blir heller ikke anbefalt på så små barn. jeg ville tatt kontakt med familieværnkontoret. (dere må uansett til megling hvis dere skal flytte fra hverandre.) tror ikke du får hjelp til å finne et sted å bo, men du kan søke om lån til depositum.. er du alene med omsorgen har du rett på: barnetrygd for ett barn mer enn du har.. for ett barn. 1940kr (småbarnstillegg ca 600kr...hvis du har os som eneste inntekt) farsbidrag overgangsstønad -ca 9600kr(redusert hvis du har fødselspenger) barnetilsynsstønad hvis du har barnepass og du er i jobb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå