16 mnd mellom Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Min datter på 4 mnd har siste uken blitt rød rundt munnen - utslett, tørrhet/sårhet. Har smurt med spesialsalve og fettkrem, men det er ikke borte. Hun bruker smokk med silikon, kan det være allergi, eller at smokken tetter for luft hvis hun bruker den for mye. Hun bruker smokken hver gang hun sover som jo er flere ganger om dagen - og ellers når hun "trenger" den. Noen som kan gi meg råd ?
katoes Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 Høres vel ut som den er for tett rundt munnen. At det kommer for lite luft til... Kansje du skulle prøve å bytte merke. Den som heter Air som de har i butikkene er fin.
MammaDilla Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 Slever hun mye? Ser småen min på 15 uker har litt antydning til det samme. Han er begynt å sleve veldig. Han bruker ikke smokk, så det kommer ikke av det i hans tilfelle...
Gjest Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 Kan det være at det blir fuktig under ringen rundt smokken? Sønnen min ble sår av det og jeg svarte med å gi ham smokk kun når han skal sove og tørke sikkel omtrent hele tiden. I tillegg smører jeg hele han med fuktighetskrem hver kveld. Slitsomt men det hjalp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå