Gå til innhold

Ryggen tar knekken på meg snart!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå i noen dager hatt så vondt i ryggen at jeg holder på å krepere! Er 15+5. Smerten er en blanding mellom "menssmerter" og "vanlig" ryggvondt. Spørs om jeg bare krype til korset og ta noen smertestillende... Liker ikke ta tabletter når jeg er gravid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått det mellom skulderbladene jeg, og d er helt jævlig :( Akk som jeg skikkelig sliten.

Er uke 26. Aner ikke hva jeg skal gjøre m det...

Noen som har gode forslag? Bortsett fra smertestillende?

Skrevet

Heia!

kjenner til det der ja.. har akk de samme smertene som du beskriver! jobber i helstilling som sykepleier på sykehjem, var hos legen forige uke og fikk aktiv sykmelding. d går greit da, men i dag er jeg hjemme fordi det var så vondt i går og i natt.. skal til fysioterapeut i dag da:) har ikke tatt sm.still. jeg heller, men legen oppfordra meg til å ta da!!! ble nesten litt irritert jeg..jeg er 20+3

Skrevet

ja blir helt hemma når enn får vondt i ryggen!

er 28+0 idag og skulle egentli begynne å handle/kike litt på utstyr, men har så vondt at det kjennest ut som om turen til legekontoret var alt kroppen min greier idag :/

skikkelig kjipt! fortalte til legen om smertene og han sa bare

"ja jeg kan ikke akkurat si at det blir noe bedre de kommende månedene, for det blir det mest trolig ikke, men det er bare å ta en paracet hvist det blir for gale"

han mente paracet var harmløst, og var ikke i tvil om at jeg burde ta det i steden for å ha vondt,

så nå sitter jeg å lurer på om jeg skal ta meg en pille og tvinge meg selv ut på shopping, for det må gjørest og helst før ryggen blir verre.....

Skrevet

Anbefaler dere heller å sykmelde dere litt og roe tempoet enn å knaske tabletter. Men d er iallfall bedre å ta paracet enn ibux.

Jeg er i uke 27, har vært delvis sykm siden uke 16 pga vond rygg og blir så sliten. Kommer nok til å være 40% sykm ut sv.skapet. Det hjelper for min del for da henter jeg meg inn på fridagene.

Husk at tunge løft kan gi ekstra vondt i ryggen...

Det går jo også an å få fysioterpi for de som vil d. Jeg gidder ikke d, men får heller folk til å bære litt for meg hvis d blir mye bæring på jobb og sånn..

God bedring!

Skrevet

Jeg har fått mer og mer vondt i ryggen den siste tida.. Må sette meg ned,for det føles ut som den kommer til å kollapse eller noe..

Og så er det skikkelig ubehagelig å bevege seg hvis jeg har sittet/ligget lenge.. Men det går over med litt bevegelse:)

Skrevet

gåen i ryggen enten eg sitte elle går elle sove...værke heila tiå...skikkeligt plagsomt...kiropraktor har hjulpet litt så dete å anbefala:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...