Gå til innhold

Ca 30 klubben...

Pompel - Fikk jenta si 10.03

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange er vi som i praksis ikke rekker å skaffe oss baby før fylte 30?

Når jeg leser her på forumet syns jeg mest jeg finner 24 og 25 åringer?

Håper det er mange som meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Jeg er jo "bare" 27 ennå så har jo litt tid på meg. Jeg ønsker veldig å få barn før jeg er 30 og det kan hende jeg får ønsket mitt oppfylt med et halvt års margin... Men det kan jo hende det ikke er så lett å bli gravid og da kommer jeg nok til å bikke over 30 ja... Har fått med typen til å skulle prøve om ca 1,5 år.

Skrevet

Jeg rekker det IKKE. He he, fylte 30 i januar... så det toget er visst gått ja...

Jeg er også lei nå... at ikke han bare kan skjønne at vi snart skal ha barn! Blir inni mellom så jæ... irritert, Hva er det han er så redd for liksom!!! "Alle" rundt oss får barn for tiden.... har lyst til å skrike noen ganger.

klem fra meg..

Skrevet

bare jeg som er over 30 eller???

hmm. mener å huske noen flere som var i nærheten ihvertfall, bortsett fra Hobbs da

Skrevet

Hei

Jeg er også 30.... Er en stund siden jeg har vært her inne... Er samboer med en super mann, som ikke har vært klar for barn. Det har vært litt "krise" i forholdet vårt på grunn av dette, men nå tror jeg at det kanskje ordner seg. Blir uansett ikke prøving med en gang, men kjempe glad for at ting går rett vei.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg rekker det heller ikke, fylte 30 for en mnd siden.

Har vært her inne tidligere, men det er en stund siden....

Min samboer sier han gleder seg til å få barn, og han snakker stadig vekk om søte små barn vi både ser og kjenner, men han er ikke klar ennå... synes det er skummelt og mye ansvar; og jeg er jo enig med han, men herregud, hvor lenge skal vi vente; jeg vil bli gravid nå!! Selv om jeg synes det er litt skummelt selv også....

Skrevet

Vil-bli-mamma!!!! Jeg er så ENIG med deg.

SYnes det er dødsskummelt og tenker noen ganger på at jeg vil reise og gjøre ditt og datt (gjerne droppe ut fra alt i seks måneder og dra på tur ) før vi får barn. Men samtidig tenker jeg at slik vil jeg alltid tenke. Det PASSER aldri å få barn, eller snu på det: det passer alltid!

Jeg er over 30, snart 31... og vil også har baby i magen!!!!

Blir gal iblant...

Skrevet

Jeg har ikke blitt så mye eldre siden sist kanskje, men jeg føler at jeg kommer til å være godt over 30 før jeg "får lov" til å bli gravid...:(

Men jeg kommer til å gjøre mitt beste for å hindre det i å skje... vet ikke helt hvordan det skal gjøres ennå, men jeg holder håpet oppe. Etter at jeg slutter på pilla til neste år så er i alle fall sjansen for for å faktisk bli gravid der, men jeg vil jo at sambo også skal være klar så et uhell er jo ikke akkurat å foretrekke. Men av og til så tenker jeg at "skjer det, så skjer det" så får han bare bli klar! Men så tenker jeg på at jeg vil at han skal være like glad og spent og sommerfugler i magen som meg når den testen blir positiv... Æsj, dumme mannfolk! ;)

• 1 måned senere...
Skrevet

Blir nåkk ikke baby på meg heller før 30, er 29 nå, fyller 30 i april 08. Sutta på pilla i beg av juni, så her er det visst bare å smøre seg med tålmodighet virker det som, noe jeg overhode ikke er utstyrt med :o((

Vil så gjerne ha en liten en i magen nååååå, har kjøpt oss hus som vi flytter inn i snart, så alt er klart...

Vente vente vente..............

Skrevet

Hei!

Moro! Jeg har også 30-års dag på våren!

Jeg tror kanskje jeg får prøve på sommeren neste år, og håper å kaste pillene rundt påsketider.

Da blir jeg forhåpentligvis gravid i løpet av 2008...

Kastet pillen? Venter du på at det skal klaffe, eller som oss andre på mannen? Og hvordan står det til med frustrasjonen?

Jeg venter pga sykdom, og håper dette har ordnet seg til sommeren :-)

Også venter jeg på mannen, det er han som vil vente... Jeg tenker at vi godt kunne kombinert sykdom med baby :-)

Men, æsj, så irriterende! Jeg må vel innrømme at han har rett...

Skrevet

hei igjenn!

Mannen er med, men med litt skepsis, så har fått godkjent pillekastinga ;o)

Men han ser helst førr seg at jeg ikke blir gravid før til jul, ikke spørr hvorfor. Men kan jo hende han får rett, leser jo her inne at ting kan ta tid..

Fikk vite at søstra mi skal ha nr 2 etter jul, å det gjør jo ikke tåmodigheta mi noe større, blir jo nesten litt misunnelig( for all del jeg unnner henne spira :o) ) Å blir jo seff morro med en tanteunge til da ;o)

Hvis det ikke er en sykdom som hindrer deg i å bli gravid eller er til fare for deg er det vell ikke noe å vente på :o))

Ønsker deg vertfall lykke til, venter tanta til helga får bare håpe hun IKKE kommer på besøk!!!

Skrevet

Moro at du har kommet såpass langt i løypa!

Jeg heier på at det ikke skal ta alt for lang tid for dere :-)

• 4 uker senere...
Skrevet

HEI! Jeg var 31 da jeg fikk førstemann! 33 med nr 2! Det er håp i hengende snøre! : )

Skrevet

Førerkortet sier 24, men jeg tror ikke helt på det for jeg føler meg ca 30! Kan jeg få være med i klubben likevel? ;-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei hei jeg ble 28 i år :) Trodde jeg skulle rekke det før 25 men den gang ei.......Tror nok ikke jeg rekker det før jeg når 30. Trørster meg med at jeg fortsatt har god tid for å ikke bli desperat men om et år skal vi begynne å prøve.Det har jeg sagt fra om at jeg venter ikke lenger enn det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...