Gå til innhold

Termin 5. februar. Bekreftet. Noen flere?


MMM Baby

Anbefalte innlegg

Hei sveis

Har termin 5. februar, iallefall forløpig, men jeg er nokså sikker på det. Det blir en februar baby hos oss. Håper på en gutt (Mads) denne gangen. To jenter fra før. Jeg er blitt helt hekta på denne nettsiden. Sitter på jobb og får ikke gjort noen annet enn dette. Dårlig samvittighet, jaaaaa. Får vel logge av å gjøre noe fornuftig. Men det må vel være lov å drømme seg litt vekk når man nettopp har fått rede på at man er gravid. Ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du tatt en test? Gleder meg til å kunne teste, tørr ikke enda redd det er for tidlig. Men har det veldig på følelsen, men redd for å kunne bli skuffet til neste uke..

 

Skjønner deg godt jeg.. er ikke bare bare å skulle konsentrere seg når det spirer i magen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj hvordan test har du brukt som fikk svar så fort a??

Jeg venter som baaaare det på å få testa neste uke jeg også, men satte jo inn egg 9.mai, så dermed blir isåfall terminen min 30.januar??

Skulle gjerne visst hvilken test man kan finne svar tidligere, for dette er jammen nervepirrende nok. phuh...

Så siden du har termin 5 februar, må det finnes en raskere test da??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge terminberegninger og slike ting skal jeg da ha hatt eggløsning 9 mai, og siden jeg tror jeg har "normal" syklus på 28 dager så har jeg, om det er en spire der, termin 1 februar. Når jeg sier tror så er det for at jeg aner ikke.. har gått på pilla i 6 år, og dette er første mnd uten, vet ikke helt hvordan kroppen "fungerer" uten pilla. Gruer meg litt til å teste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har akkurat samme tidsberegning som deg, lillekikki. Jeg har tenkt at jeg kan teste på mandag, hvis mensen fortsatt uteblir da. Håper, håper. Og lykke til til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jepp!! Bekreftet i dag med test hjemme. 2 februar er jeg klar for nr 4, kanskje det blir enda en jente:-) Nå er det bare å krysse fingre for at alt går bra i den kommende, litt småkritiske perioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ogsaa termin 5 feb:)

Har gutt paa 13 mnder fra foer, saa jeg takker gjerne ja til en jente:)

Men spiller selfoelgelig ikke noe stor rolle da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min termin er også foreløpig beregnet til 5. februar. Spennende og litt skremmende - håper alt går bra! :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia...har også termin 5 februar i følge bim kalkulatoren og mg selv....skal til legen på onsdagen og få bekreftet svangerskapet og høre om litt tidligere ultralyd....lykke til videre jenter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...