Gå til innhold

Fjesbok deaktivert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har deaktivert min konto, og etter tips fra andre har jeg slettet alle mine venner, endret all info om meg selv og så deaktivert. Det er faktisk ikke mulig å slette kontoen, så min versjon er den som visstnok skal være lurest...

Likte plutselig ikke helt at info om meg var lett tilgjengelig for alle og enhver...

Håper dere som har blitt slettet ikke blir fornærmet. Særlig ikke siden jeg har deaktivert kontoen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurt phantomet!

Har jobbet endel med it-sikkerhet og det er ufattelig mye informasjon den enkelte deler med hele webben. Er ganske skeptisk til mye av det som kommer opp, facebook, blogger etc. For systematikere så er det mulig å sette opp hele ens liv utfra den informasjon vi frivillig legger fra oss. Bare tanken på hva den kan benyttes til er skremmende :o(

Skrevet

hehe

ikke fornærmet...

har tenkt det jeg også, men den inforen som ligger der ligger jo alle andre steder også har jeg tenkt så da....

men jeg skjønner fortsatt ikke helt poenget :-)

Jeg syns du er lur!!!

Sorry at jeg ikke ringte i går, men jeg hadde verdens lengste dag i går reiste til oslo klokken 08.00, og var tilbake i stavanger klokken 18.00 for så å være på jobb fra 18.30 til 22.00.... så da var jeg litt trøtt.

Men altså: om du velger vestlandet fremfor hellas, så skal jeg sørge for at du får det godt her :-)!!!! Sydentur ja.... åhh så deilig det hørtes ut, mne det er jo nesten syden her også ;-)

klme klem klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...