Gjest Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 eldste gutt har hjemmedag.skal lage middag med desert for oss....å gjøre husarbeid og vaske klær....hahahahaha =0) er opplegg gjennom skolen....vell,vår lille "husfar" ligger ennå å sover =) blir vel nødt å vekke med kanskje litt vann? bare litt?? hehe skal å handle inn senere han da.så skal han debutere på 16mai fest i kveld...der blir jo jeg nervøs med en gang....men har vært gjennom det en gang før,så jeg vet jo hva som kommer.så skal han spille i korps i mårra da ;o) tenker det blir noe annerledes i år.selv skal jeg ikke spille.har valgt å være bare mamma i år.så ungene får se meg litt å.blir rart å gå bak korpset,og ikke inni der et sted =0) akkurat nå blir steinen satt opp på grava til gullet vårt...føler at jeg på en måte har en fin dag.jeg er glad.kanskje fordi vi endelig får noe å forholde oss til.å ikke bare et kors.skal senere dit å pynte på gravene til svigerfar og mamman til gubben.kanskje jeg endelig er kommet til et punkt hvor jeg kan eksistere som vanlig,men alikavell sørge ? drømte så fint i natt,om han =) var så levende.derfor er jeg glad i dag. ha en fin dag dere !! husk å stryke skjorter da....he he he...;o)
Trollmora Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 Ja du får bare purre poden, så du kan få en dag med husmorfri ) Han skulle vel egentlig vært på skolen nå, så han har jo virkelig fått anledning til å hvile ut! Sikkert merkelig å bare se på korpset i år og ikke være med på den store dagen. Siden dette er en av de travleste dagene i år så er det sikket lurt for helsen din å bare ta det med ro også! Siden eldstemann skal opp tidlig for å spille, så kan det jo hende at det blir en rolig 16. mai feiring for han også. Skal krysse fingrene for at du får en rolig natt! Det gleder meg at du har en fin dag og ser positivt på at steinen blir montert i dag. Det viser at du tar det som en fortsettelse av prosessen og at tiden jobber for deg. Ha en fortsatt god dag du også ) Ja, skjortene er strøket, sølvet er pusset og flaggene står klare!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 Nå ble jeg så glad på dine vegne at jeg måtte felle noen tårer!!! Godt at prosessen går sin gang og at de gode følelsene også begynner å ta plass i hverdagen:-) Det er opp og ned, sånn vil det nok være lenge lenge, men godt når man kan ha gode opplevelser! Lykke til med eldstegutten - du får lage referat i kveld;-)
Gjest Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 å jada...ting går opp og ned.men jeg har satt meg selv i "hvilemodus". ellers greier jeg ikke alt fremover.har vært nok et smell,men jeg og gubben fikk roa det ned og prata det bort...=) er litt mer enn redd for debutanten egentlig.storesøss truer med å bli med han.......;o) men først skal han få gjøre husarbeid,mens jeg ser på.gleder meg,hahahaha =) ps...spørs om han kommer hjem i kveld...kan vel bli natta det..hehe
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. mai 2007 #5 Skrevet 16. mai 2007 Spennende det ja:-) Du får gi ham din fulle tillit, så går det nok bra skal du se;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå