mamamaria Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Ja, og da nærmer det seg nasjonaldagen da ;-)) Mannen min og jeg er ikke så veldig begeistret for tog og alt som 'hører til' 17.mai, men vi har da barn og klart de må få en kjekk dag. Vi bor i Rogaland og har foreslått en dag i Kongeparken 17.mai istedenfor tog og leker på skolen osv. De fikk velge hva de ville og det ble et stort "jaaaaaaa" til Kongeparken :-) Nå er det jo ikke usannsynlig at det selvfølgelig regner hele dagen da (hurra for vestlandet!) og da blir ikke Kongeparken så kjekt da. Vi spurte barna hva de vil... om de vil ned til skolen hvis vi ikke skal i Kongeparken fordi det regner. Men NEI... regner det, så vil ikke de gå i tog eller være på skolen heller, da vil de være inne ;-)) Noen som har forslag om hva vi kan finne på inne? Kjekke leker med barna osv? De er 9, 7 og 2 år. Vi sjekket om det er åpent på lekeland eller noe sånt, men alt har stengt :-( Vi har forresten ikke familie her, så det blir ikke noe familieselskap e.l. Bare oss og barna :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå