Gå til innhold

Au......håper noen kan hjelpe meg litt her..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte i går å bli sår på magen liksom, virker som om det er strekkmerkene mine som er såre. Prøvde å smøre med både kremer og oljer men syns ikke det hjalp så mye.

Noen som har noen gode tips/råd til meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke klø...det er det beste tipset jeg kan gi deg. Mine er veldig såre nå fordi jeg har klødd så det har blødd. Det er helt forferdelig. Har smurt meg med alskens dyre kremer og oljer fra apoteket, og i går kjøpte jeg en kjempeflaske med vaseline intensive care aloe fresh til 60 kroner på H&M, og den er god den altså. Klør en del, men den lindrer ganske bra også. Også trekker den fort inn i huden :)

Skrevet

du kan prøve Eurax, en salve som skal lindre kløe. hvis du ikke har sår, kan du også prøve med litt xylocain. jeg hadde dette på en bomullsdott og tørket forsiktig over. lindret det verste.ellers er kalde omslag godt som lindring!

Skrevet

Da har jeg gått til innkjøp av Aloevera gel og hvitvask, syns det har hjulpet litt. Hadde tenkt til å kjøpe Eurax men han på apoteket ville ikke gi meg dette før jeg hadde snakket med legen min , jaja tenkte jeg og ringte legen min, fikk til svar at det skulle jeg ikke bruke.. Fikk ikke noe svar på hvorfor men...Hmmm!

Uff grusomt å klø så fælt :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...