Gå til innhold

Andre som skal på UL i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kl 10 på Ullevål:) Håper alt står bra til der inne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Nyt tiden! Skal på ul om en uke. Gleder meg noe utrolig mye!!!

Lykke til!!!

Skrevet

Hvordan gikk det Ginger-mor? *spent* :)

Jeg var hos lege i går og fikk høre hjertelyd! Så koselig - 140 slag i minuttet :)

Skrevet

Hei Gobop!

Det gikk fint:) Ble desverre satt tilbake èn uke i forrhold til forrige UL (tok en privat UL etter blødninger), men det er jo greit. Så nå er jeg tilbake til 17+5 igjen.

Det hele gikk ganske fort. Vi så for det meste bare ryggraden, egentlig. Så det var ikke snakk om å få vite kjønn eller tatt bilder i profil eller noe. Men vi fikk målt hodet, da. Så den nye terminen ble satt etter det:)

Trodde kanskje man fikk vite noe om størrelse, lengde, hvor mange hjerteslag i minuttet, eller annen morsom info(?) Men det fikk vi ikke.

Så gøy med hjerteslag hos legen! Også midt på treet da:) Det er jo perfekt!

Skrevet

Så dumt at den snudde ryggen til da ;) Legen min skulle bestille ul til meg nå, så jeg er spent på når det blir. Jeg kommer i hvertfall til å få store forventninger til å få vite kjønn, så jeg blir nok grådig skuffet hvis jeg ikke får det...

Skal du på en til?

Skrevet

Hehe:) Jeg prøvde å ikke ha noen forventinger til det, men man håper jo bittelitt likevel. Tviler på at jeg skal på en til. Tror nok jeg kommer til å vende meg fort til tanken om at det får være et intetkjønn til selve dagen.

Håper du får raskt svar i posten! Det er jo så spennende...

Skrevet

Hei!

Jeg har vært på min andre ultralyd i dag på grunn av to SA tidligere. Fikk vite at jeg er 12 + 2 i dag og så en aktiv krabat som sparket og slo rundt seg. Veldig artig!

Alt så bra ut så nå er det bare glede seg til ordinær ultralyd 28.juni.

Fortalte det til blivende farmor i dag som ble veldig glad!

Skrevet

Åh, så herlig! Kjenner følelsen:) Det er så godt å få bekreftelser på at alt er i orden når man har mistet tidligere.

Skrevet

Jeg kom hjem fra ultralyd nå! Alt stor bra til, venter ei jente 12.10.07. Jippiii! Var veldig engstelig på forhånd da jeg hadde litt småblødninger i starten av graviditeten. Så dette var min 7 ende ultalyd. I dag var den ordinære.

Skrevet

Så flott:) Da blir det en ekstra bra 17. mai i morgen! Hadde litt småblødninger i begynnelsen av svangerskapet jeg også. Kjipe greier.

Skrevet

Var også på den ordinære Ul i går, alt står bra til med den lille å vi fikk vite kjønnet, men skal holde det hemmelig ut svangerskapet =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...