Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Jeg er skikkelig øm i magen. nå kan det hende at det er fordi jeg alltid tar meg selv i å ligge på magen om natten. men det gjør meg litt bekymret fordi magen er veldig hard. Jeg har kjent litt liv, ikke masse, men kjenner at det bor noen der. Flere som har det lignende? Hvordan kan jeg unngå å ligge på magen når jeg sover? Takk for alle svar;)
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 Skulle gjerne gitt deg råd, for jeg gjør akkurat det samme. Det er ikke bare bare å unngå å ligge på magen. Jeg ligger halvveis på magen og halvveis på siden.. ikke spør meg hvorfor, men det er den mest behagelige stillingen jeg vet om.
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2007 Jeg vet! Det er drit godt der og da, men så står jeg opp og da er det svin vondt.. Men på natten snur jeg meg helt på magen tror jeg. er skikkelig ubehagelig altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå