Gå til innhold

Sukker...høyt blodtrykk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

God morgen! Var hos JM i går og hun målte bt til 140/90 som er høyt. Ikke protein i urinen så ingen svangerskapsforgiftn. Så til kjernen...jeg kjøpte (angrer) og spiste (angrer) en hel pakke Coco pops med en liter melk til døgnet før målinga. (og brødskiver med honning og noen dumlekjærligheter-åååå-dårlig mor!) Kan dette ha sammenheng? Jeg har ikke hatt noen diller i svangerskapet, men dette var grusomt, jeg bare måtte spise opp pakka. Skal ALDRI mer ha Coco pops i huset. Hihi...eller uff. Redd for å ødelegge Knøttet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann.

Fra jeg var i 3. mnd - 6. spiste jeg nesten ikke noe annet enn søtsaker... Har hatt en helt enorm trang til dette. hehe Og selvom man vet at det er dumt, er det vanskelig å la være.

Har spist en del søtt etter det og (er nå i uke 36), men ikke gått opp så mye og alltid hatt fint blodtrykk.

Legen og jordmoren min har sagt at så lenge urinen og blodtrykket er fint, er det ikke så farlig. De prøvde selvfølgelig å skremme meg litt første gangen jeg bekjente mine synder, men det fungerte dårlig.

Tror det er veldig forskjellig fra person til person.

Ikke tenk noe mer på det du. Sikkert ikke noe problem å skeie ut sånn en gang i blant.

Som legen sa til meg; jo mer sukker du spiser, jo større blir barnet du må presse ut.... hehe så da er det jo bare å velge....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...