stratosen_er mamma_ Skrevet 16. mai 2007 #1 Del Skrevet 16. mai 2007 det har det med meg... ble spådd graviditet i mai evt juni...og er gravid nå...hun sa også at hun trodde det ble en jente:) ei anna som spådde sa at alt kom til å gå bra denne gangen ( har jo hatt en ma tidligere i år...jan) og at det kom til å bli ei lite jente... så håper på det:) bare lurte på om det er noen andre som tror litt på sånt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athina' Skrevet 21. mai 2007 #2 Del Skrevet 21. mai 2007 Tror jeg må ha telefon nummeret til den du har prøvd, for jeg ringte ei for moro skyld og det var ikke mye graviditet i kortene mine nei og da satt jeg der mellom 4 til 5 uker på vei hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stratosen_er mamma_ Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 21. mai 2007 ble spådd her på barnimagen, spå/horoskop...var wicca og krin som spådde riktig på meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athina' Skrevet 21. mai 2007 #4 Del Skrevet 21. mai 2007 Får vel spørre en av dem da om de ser noen barn på meg i januar for den er jo i magen min nå i allefall... hvis jeg finner noen av dem :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Randine + 2 små Skrevet 22. mai 2007 #5 Del Skrevet 22. mai 2007 Ble spådd av person 1 at jeg skulle bli gravid i løpet av sommeren, person 2 at hun så svangerskap men ikke når, og av person 3 at jeg ville bli gravid igjen, men at jeg ikke burde prøve i mars og april.... Jeg er nå 6+2 og ble dermed gravid i april...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stratosen_er mamma_ Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 22. mai 2007 hmm..hvorfor skulle du ikke prøve i mars/april??? jeg har blitt spådd av to stk at dette sv.skapet skal gå fint..så jeg satser på det...føler det og:) lykke til randine:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 22. mai 2007 #7 Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg ble først spådd i april mars, men ei annen mente hun så sol og gress å sånn, så det heller var april eller mai! Det stemte jo.. En annen igjen så meg gravid i mars, men ikke positiv test før i april.. Kanskje jeg er en mnd lenger på vei;) Artig var det da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Randine + 2 små Skrevet 22. mai 2007 #8 Del Skrevet 22. mai 2007 Ikke helt sikker på hvorfor jeg ikke skulle prøve da, hun nevnte ikke hvorfor. Men satser på at det går bra likevel da:-) Har stressa for å bli gravid igjen etter at jeg mista i januar, så følte ikke for å vente med å prøve;-) Lykke til videre til deg også Stratosen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stratosen_er mamma_ Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 27. mai 2007 gikk vist ikke så bra med meg da...hadde en SA på fredag..så nå er jeg prøver igjen! DRITT:P hehe...jaja..3 er jo et lykketall for meg så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå