Gå til innhold

noen her som har blitt spådd og det har stemt??


stratosen_er mamma_

Anbefalte innlegg

det har det med meg...:) ble spådd graviditet i mai evt juni...og er gravid nå...hun sa også at hun trodde det ble en jente:)

ei anna som spådde sa at alt kom til å gå bra denne gangen ( har jo hatt en ma tidligere i år...jan) og at det kom til å bli ei lite jente...

så håper på det:)

bare lurte på om det er noen andre som tror litt på sånt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg må ha telefon nummeret til den du har prøvd, for jeg ringte ei for moro skyld og det var ikke mye graviditet i kortene mine nei og da satt jeg der mellom 4 til 5 uker på vei hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble spådd her på barnimagen, spå/horoskop...var wicca og krin som spådde riktig på meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel spørre en av dem da om de ser noen barn på meg i januar for den er jo i magen min nå i allefall... hvis jeg finner noen av dem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble spådd av person 1 at jeg skulle bli gravid i løpet av sommeren, person 2 at hun så svangerskap men ikke når, og av person 3 at jeg ville bli gravid igjen, men at jeg ikke burde prøve i mars og april....

 

Jeg er nå 6+2 og ble dermed gravid i april......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..hvorfor skulle du ikke prøve i mars/april???

jeg har blitt spådd av to stk at dette sv.skapet skal gå fint..så jeg satser på det...føler det og:)

lykke til randine:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble først spådd i april mars, men ei annen mente hun så sol og gress å sånn, så det heller var april eller mai! Det stemte jo..

En annen igjen så meg gravid i mars, men ikke positiv test før i april.. Kanskje jeg er en mnd lenger på vei;)

 

Artig var det da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt sikker på hvorfor jeg ikke skulle prøve da, hun nevnte ikke hvorfor. Men satser på at det går bra likevel da:-) Har stressa for å bli gravid igjen etter at jeg mista i januar, så følte ikke for å vente med å prøve;-)

 

Lykke til videre til deg også Stratosen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gikk vist ikke så bra med meg da...hadde en SA på fredag..så nå er jeg prøver igjen! DRITT:P hehe...jaja..3 er jo et lykketall for meg så:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...