Gå til innhold

Jeg har bursdag i dag:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat klokken 00.00 fikk jeg den første bursdagsgaven, hos samboern min. Jeg fikk et gavekort på Spa på noe som heter Gravid Luksus, gjett om jeg gleder meg til å bruke det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere så masse me dagen!

Hørtes ut som at han samboarn din ikke kunne ha funnet en mer perfekt gave!!

:)

Skrevet

Tusen takk:) Ja gaven var perfekt, men må jo innrømme at jeg har vært veeeeldig flink å hinte om det også da;) Hihi:)

Skrevet

Gratulerer masse med dagen, og håper den blir fin fin :)

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen=)

Skrevet

Gratulere med dagen!!!! Gutten min blir 7 år i morgen!!! :)

Skrevet

Hipp hipp HURRA for deg!!!!

Gratulerer så mye med dagen!!

 

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen din:)

Skrevet

Gratulerer med dagen din. :)) Kos deg masse, og send oss andre gravide en tanke når du ligger og koser deg på Spa... ;) Ha en fin dag! :))

Skrevet

Gratulerer med dagen å kos deg på spa =)

Jeg har termini dag! for en findag =)

Kos deg masse =)

Skrevet

Gratulerer så kjempe mye med dagen! Håper du får brukt det spa kortet og virkelig nyter det til det store!

 

Stor bursdagsklem fra meg og bolla

Skrevet

Gratulerer med dagen ! Håper du får en fin dag! :)

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen! Å skjemme bort kroppen sin nå er den perfekte gave spør du meg!

 

Hilsen ei som har frekventert det lokale spaet i 4 måneder nå... Er så deilig med behandlinger!

Skrevet

Happy birthday to you!!

 

Kos deg masse på Spa, heldiggrisen;)

Skrevet

Tusen takk alle sammen:) Nå har jeg bestilt time på Spa, skal 12.juni, dagen etter siste eksamen..det blir en fantastisk måte å starte sommerferien på:)

Skrevet

Gratulerer med dagen! :) Jeg fikk også gavekort på spa (til etter fødsel) av mannen min i bursdagsgave for tre uker siden. Og jeg har en liten Johannes i magen! ;)

Skrevet

Stilig:) Har vært på spa en gang før, men da var jeg ikke gravid. Gleder meg sinnsykt til å bli dullet med:) Johannes er et nydelig navn, kanskje han kommer i dag? :)

Skrevet

Tusen takk, det skal jeg:) Skal til mamma og pappa å proppe i meg ostekake:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...