Mammapudding Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Akkurat klokken 00.00 fikk jeg den første bursdagsgaven, hos samboern min. Jeg fikk et gavekort på Spa på noe som heter Gravid Luksus, gjett om jeg gleder meg til å bruke det:)
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 Gratulere så masse me dagen! Hørtes ut som at han samboarn din ikke kunne ha funnet en mer perfekt gave!!
Mammapudding Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2007 Tusen takk:) Ja gaven var perfekt, men må jo innrømme at jeg har vært veeeeldig flink å hinte om det også da;) Hihi:)
Prinesesse Vil Ikke Skrevet 16. mai 2007 #6 Skrevet 16. mai 2007 Gratulerer masse med dagen, og håper den blir fin fin
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 16. mai 2007 #8 Skrevet 16. mai 2007 Gratulere med dagen!!!! Gutten min blir 7 år i morgen!!!
Alba44 Skrevet 16. mai 2007 #9 Skrevet 16. mai 2007 Hipp hipp HURRA for deg!!!! Gratulerer så mye med dagen!!
Coolmommy**080607*overtid* Skrevet 16. mai 2007 #10 Skrevet 16. mai 2007 Gratulerer så mye med dagen din:)
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 16. mai 2007 #11 Skrevet 16. mai 2007 Gratulerer med dagen din. ) Kos deg masse, og send oss andre gravide en tanke når du ligger og koser deg på Spa... Ha en fin dag! )
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 16. mai 2007 #12 Skrevet 16. mai 2007 Gratulerer med dagen å kos deg på spa =) Jeg har termini dag! for en findag =) Kos deg masse =)
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 16. mai 2007 #13 Skrevet 16. mai 2007 Gratulerer så kjempe mye med dagen! Håper du får brukt det spa kortet og virkelig nyter det til det store! Stor bursdagsklem fra meg og bolla
(Muskat) Skrevet 16. mai 2007 #15 Skrevet 16. mai 2007 Gratulerer så mye med dagen! Å skjemme bort kroppen sin nå er den perfekte gave spør du meg! Hilsen ei som har frekventert det lokale spaet i 4 måneder nå... Er så deilig med behandlinger!
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 16. mai 2007 #16 Skrevet 16. mai 2007 Happy birthday to you!! Kos deg masse på Spa, heldiggrisen;)
Mammapudding Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #17 Skrevet 16. mai 2007 Tusen takk alle sammen:) Nå har jeg bestilt time på Spa, skal 12.juni, dagen etter siste eksamen..det blir en fantastisk måte å starte sommerferien på
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 16. mai 2007 #18 Skrevet 16. mai 2007 Gratulerer med dagen! Jeg fikk også gavekort på spa (til etter fødsel) av mannen min i bursdagsgave for tre uker siden. Og jeg har en liten Johannes i magen!
Mammapudding Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #19 Skrevet 16. mai 2007 Stilig:) Har vært på spa en gang før, men da var jeg ikke gravid. Gleder meg sinnsykt til å bli dullet med:) Johannes er et nydelig navn, kanskje han kommer i dag?
Mammapudding Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #21 Skrevet 16. mai 2007 Tusen takk, det skal jeg:) Skal til mamma og pappa å proppe i meg ostekake:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå