Gå til innhold

Da gikk jeg inn i min 18 dag etter termin..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ganske ukult=(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi er det lov?

Trodde man ble satt i gang etter 14 dager jeg.

Uff misunner deg ikke.

Skrevet

Tydeligvis ikke, hører til Bærum sykehus. Og har hørt at de er det sykehuset som venter lengst med å sette i gang fødsler. Og for min del, stemmer jo dette veldig bra!

Tredje (3.....!) overtidstime i morgen, og da DRAR JEG IKKE hjem igjen for å si det slik!

Da blir jeg der....

Skrevet

Det skjønner jeg godt ja, lykke til med overtidstimen da:)

Skrevet

huff... Føler kjempe masse med deg. jeg er "bare" 11 dager over termin ogholder på å gå på veggene. Kan ikke forestille meg å holde ut i 7 dager til...

Min dypeste medfølelse og beundring for at du ikke har blitt gal :)

Skrevet

Off... MEDFØLELSE... men de setter i gang inne 21 dager da.. så uansett så setter de deg i gang snart:)

Skrevet

Huff må være uutholdelig å gå sååååå lenge over tiden!!!!!!

Grøss............håper jeg slipper det.........!!!

Lykke til i dag da........

Skrevet

han kommer i morgen.vil ha is og pølse gutten din.

Skrevet

HEI DU NURKET I ANNIKEN SIN MAGE!!!!!HALLOOOOOOO

VIL DU SE TIL Å KOMME DEG UT NÅ??

MAMMA ER SLITEN OG LEI....INGEN VITS I Å OKUPERE MAGEN HENNES NÅ.

LEIEKONTRAKTA DI GIKK UT FOR 18 DAGER SIDEN.ER JO REINE HUSOKUPANTEN DU!!!!

**********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

MASSE FØDESTØV SENDES ANNIKEN SIN VEI.

Skrevet

Lykke til i dag på sykehuset... vil ikke se deg her på noen dager nå =) du får bli der hihi. får håpe du blir i gang satt nå!

Skrevet

Hehe;) Skal dra nå snart, time kl. 10.00....

Sovet 4 timer i natt, har vært så sinna *haha*

tenkte at de ville sende meg hjem nok en gang, så jeg har ligget å "øvd" inn hva jeg skal si, hvis de ber meg dra hjem i dag også...

Får bare håpe jeg tør og komme med disse innøvde glosene mine da, hvis de ber meg dra hjem nok en gang....

Så forhåpentligvis kommer ikke jeg til å være her på noen dager...

Hej då alle sammen, og takk for alle lykke ønskninger og sånn=)

Truddelutt=)

Skrevet

Å,det hørtes fryktelig frustrerende ut..! Håper virkelig at de har vett til å sette deg i gang i dag,da. Lykke til så masse, krysser fingrene for dere! :) Fødeklem!! :))

Skrevet

Du er vel antagelig på vei nå, men ville alikevel ønske deg lykke til. Ikke la de slippe unna nå!!! Synes de er skikkelig tankeløse som lar deg gå så lenge over termin. Dagene er jo så lange.

Stå på!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Huff, så tungt. Håper virkelig dem setter deg i gang nå. slik at du kan få holde ditt lille nurk i armene!

Lykke til og stor klem fra meg og bolla

Skrevet

Det er jo helt vanvittig!

Skal føde på Bærum selv, og kjenner jeg blir provosert av å høre at de lar deg gå så lenge over! Du kommer jo til å være utslitt lenge før fødselen starter!!

På neste kontroll må du smøre tykt på med at du er totalt søvnløs, redd for at barnet skal dø, livredd for at du må føde stort barn, utslitt U NAME IT! Overdriv masse og gråt om nødvendig!!

Masse lykke til!!

Skrevet

Lykke til Anniken, snart treffer du gutten din ;) I know!!!

Skrevet

Da har jeg kommet tilbake fra sykehuset. Fikk en modningspille ca.12.30, og valgte å dra hjem, og komme tilbake kl. 17.00... Orker ikke å sitte inne på det sykehuset, bor ikke så langt unna heller... MEN kjenner ikke NOE til pillen, ikke noen sammentrekninger... Så blir nok enda en pille på meg i dag... Og mulig natta over på sykehuset.... STOR sjangs for at det blir en 17 mai gutt i hvertfall....

Skrevet

Vi krysser alt vi har for at han kommer nå! er leit hvis det ikke skjer noe! men nå har de i allefall gjort noe da =) Lykke til å kom med oppdatering =)

Skrevet

Lykke til. Når du kommer inn på sykehuset igjen får du begynne å gå alle trappene opp og ned. Håper at du slipper å gå hjem igjen i ettermiddag uten at noe har skjedd. Det er synd de skal vente så lenge med å sette igang en fødsel, men har de bestemt seg, så skal det vel litt til å rikke de der inne. Jeg synest du er tøff jeg, håper de forstår at nå må noe skje snart.

Skrevet

Jeg hadde aldri godtatt det. På Haukeland sier de max 14 dager. De sier på ultralyd at det ikke er noe heldig og gå over.Bare forlang og bli satt i gang !!!

Skrevet

Huff, skummelt at de lar det gå så langt pver før de setter i gang. Håper det går bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...