Gå til innhold

Gulpekluter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker dere som gulpekluter? Og hvor kjøpte dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt noen kluter på Spar Kjøp som vi skal bruke te oppgulp :) husker ikke helt hva de heter men de er hvite og er vel ca 5 i en pk om jeg ikke er helt på bærtur... passe str på de synest nå jeg. Fant de på babyavdelingen :)

Skrevet

Har kjøpt inn noen pakker med gasskluter som ei venninne anbefalte meg å bruke. De er myke og lette å koke. Kjøpte de i en babyutsyrsbutikk og på obs. Sistnevnte var billigst.

Skrevet

3pk med store gaskluter fås kjøpt på Princess interiør. De andre store kjedene har også kluter, men de er bittesmå.

Skrevet

Skriver under på at de fra Princess er kjempe fine :)

Skrevet

hei jeg kjøpte inn en bunke sist med gulpe kluter hehe fikk ikke brukt for en eneste jeg fikk ikke gulpe gutt... men kanskje jeg får brukt for de denne gangen

Skrevet

Takk for alle tipsene!

Skrevet

Kjempestore flanellkluter på Babyshop. Fra Stera tror jeg!

Skrevet

jeg har gjøpt flere pakker med store gazgluter i forskjellige farger, tåler vask på 95 grader...

Skrevet

Jeg kjøpte noen fra Kid, de er ikke veldig store, men akkurat passe, finnes i hvitt og i pakker mmed freshe farger, er 3 stykk i hver pakke for 15-20 kroner.

Jeg var godt fornøyd med de forrige gang :)

Skrevet

På spar kjøp har de noe som heter "tøybleier" som er en pakke med 6 store gode myke flanell kluter som er supre å bruke som gulpekluter. Bretter de dobbelt. Ikke dyre heller.

Skrevet

I tillegg til dei små tøybleiene (gasbleiene, ikkje flanellsbleiene) på Sparkjøp sel dei også gasklutar. Trur det kosta 29kr per pk med seks klutar (det kosta i alle fall bleiene). Kan sjekke når eg får henta pakken min frå Sparkjøp på fredag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...