Gå til innhold

Mage?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Føler meg veldig oppblåst, ser nok slik ut også. er litt overvektig fra før, så det er kanskje ikke så lett for andre å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare lurer, når dere sier f.eks. 6+6, mener dere da seks uker og seks dager?

Uerfaren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, da er de 6 uker og 6 dager altså i sin syvende uke. det bli 6+6 så 7+0 så 7+1 osv begynner da påsin åttende uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler også at jeg har mage. Men det er helt sikkert bare litt mye luft. Fosteret er jo ikke mer enn noen millimeter stort.... (jeg er ca 5 uker på vei).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik har jeg det også, kløver. Er 5+0 i dag, og har følt meg diger de siste dagene. Har vært gravid en gang før, men da mistet jeg, fikk ikke like fort mage da. Det er nok bare luft, og kanskje magemusklene er litt slappere (lurer på om ikke det bruker å skje). Men jeg ser jo ut som at jeg er i uke 18 eller noe sånt (føler jeg selv, da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nå 7+3 i dag, og føler at noe har skjedd med magen min.. Musklene har nok slappet helt av, for selv når jeg strammer, ser den bare rar ut.. Føler meg oppblåst også.. Håper det er normalt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her viser magen, spesielt på kvelden då er eg skikklig oppblåst :-)

Har like stor mage på kvelden no, som eg hadde når eg var ca 4 mnd på vei forrige gang. Det er heilt utruligt! Komme nok ikkje til å klare å holde det hemligt så lenge denne gongen :-D Er forresten 6+3 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7+1 i dag, og ser kjempegravid ut om kvelden!! Litt oppblåst på morgene også, men ikke så ille.. Er jo igrunn koselig det, helt til jeg forteller hvor langt på vei jeg er.. Haha.. "Ånei du, jeg er bare i 8.uke jeg!" Søstern ligger akkurat 8 uker foran, og vi er omtrent like.. Men hun har også vært like oppblåst hele tiden, så det er igrunn ikke noe stor forskjell på henne, hun sier bare det er litt hardere nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 6+4 nå og føler meg oppblåst og synes selv jeg kan se det men samboer bare rister på hodet og sier han ser ingen ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja æ har å litt mage spesielt på kvelden,men så e de jo 2 barne å da så de e vist vanli å bli forter stor 2 gangen..e 8 uka på vei no...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg magen vokser for hver dag jeg... 6 uker nå... Tydelig graviditetsmage. Men klarer å holde den brukbart inn hvis jeg må...;-). Må nok holde meg unna sosiale sammenkomster til vi bestemmer oss for å offentliggjøre det...hehe. Har visst gått opp 1 1/2 kilo også.... Håper det er babyen sin skyld... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...