Gå til innhold

Jeg får ingen annerkjennelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette irriterer meg.

Jaja, det er mangt man skal irritere seg over da, men dette bli jeg irritewrt og lei meg for.

Dersom man har en unge som er turbo om kvelden, og ikke vil legge seg, som roter og styrer på om natta, og man ender med å ta de opp, eller inn til seg ol da rister folk litt oppgitt på huet, og får en litt sånn" jaja du har gjort det til deg selv" holdning, "ris til egen bak" ol.

Men når jeg har virkelig jobbet hardt, brukt gitte metoder, og vert knall konsekvent, og strukturert, hatt is i magen , og blåholdt på kveldsrutiner fra dag 1, og resultatet er ei pie som nå er 18 mnd, og som sidn hun var 12 uker har sovet fra 19 til mellom 8 og 9 om morran, jeg har måttet ta henne opp av senga 3 ganger totalt på denne tiden, hun kan vokne når jeg ser inn til ho, men sovner igjen. Hun er trygg i egen seng.

-Nei da får jeg bare høre at jeg veit ikke hva det er å ha unger,

-du er så heldig

-Du slipper lett unna

-Du hadde vel ikke taklet en våkenatt du...

Blir irritert jeg, forde jeg føler at den jobben JEG har gjort for å FÅ HENNE til å bli slik ikke blir annerkjent.

Jeg har hvist bare tilfeldigvis FÅTT henne slik...

Men fakta er at hun hadde kolikk, og tro du meg, JEG VET hva det er å gå i dager uten søvn med en unge som wræææler konstant i smerter, og du er så sliten at du ser trippelt, og må legge band på deg for ikke å hive ungen ut vinduet..... (Spøk da men dere skjønner).

Men når jeg har jobbet og gjort alt jeg kan fpr å få henne slik hun er nå, nei da har jeg "sluppet billig unna, fått levert en engel på sølvfat"

Grrrrrrrrrrrrrrrr

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det blir nok feil uansett hva man gjør.

Skrevet

Skjønner godt hva du mener. Har fått høre den mange ganger, at HAN er født så flink. Jeg har, som deg. jobbet hardt for å få til rutinene vi har nå. Og det har søren meg ikke vært lett til tider, men har tenkt at jeg heller tar den kampen nå, om det så skal vare i noen uker, enn å aldri komme i noen rutine som fungerer.

Har hørt sambo skryte av sønnen vår til mange. Forteller hvor snill gutt vi har og at han er en drøm (han jobber sykt lange dager, så han har ikke vært med på å skape rutinene eller sett kampene vi har hatt), men han og mange andre tenker ikke på at det har vært en jobb, og hvor flink JEG har vært som har holdt ut kampene og ikke tatt snarveier.

Moren min sier at hun kan ikke skjønne hvor heldig vi har vært som har fått en sånn flink unge, som legger seg om kvelden og sover hele natta, for jeg sov jo ikke en hel natt før jeg var 3 år. Men HALLO, jeg har faktisk jobbet for det. Blir litt irritert når de ser ferdigproduktet enn hvordan det var å få til det vi har fått til.

Men uansett, et klapp på ryggen til deg, og et klapp på ryggen til meg : ). Godt jobba HI : )

Skrevet

Jag fick också jobba väldigt hårt för att få min lilla jenta till att sova natten igenom och det var en STOOR jobb.. Kommer ihåg hur jag själv satt i soffan och grät men vi hade bestämmt att inte ta henne upp utan bara gå in till henne, stryka på håret och få henne trygg.. (hon sov i våran säng till hon var ca 7 månader så dt här var efter det) och jag får också höra att -ja ni har alltid haft det så enkelt, förvänta inte att nästa barn ska vara lika lätt att ha med å göra osv.. Speciellt svärmor är duktig på att ge slika komentarer.. Blir bara så trött på att höra allt gnäll.. Kan inte folk bara se som det är och säga att ni har gjort ett bra jobb som föräldrar som har en sån trygg och duktig liten flick!!

För övrigt så min syster 3:e barn vägrade att sova mer en 3 timmar i sträck på natten.. Han skulle upp och leka.. Dom prövade allt (hade ju funngerat på dom andra 2 också) men han sov inte hela nätter först han var 2 år!! Och jag kan ju inte säga att dom får skylla sig själv för jag vet att dom verkligen har PRÖVAT ALLT..

Jag tror att dom flesta av oss gör det som vi tror är det bästa för våra barn - ingen gör vi precis likt och fint att berömma varandra i stället för att leta fel!!

Stå på er alla FLINKA MAMMOR OCH PAPPOR här..

Sänder massor av beröm till er ALLA!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...