Gå til innhold

Syden anyone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst å dra på tur!

Sånn hoppepå-tur frister, men jeg har ikke lyst til å dra alene med to små gutter.

Er det ikke noen andre her som føler for en skikkelig husmorferie?

Slappe av i varmen, dype tærne i deilig vann, spise god mat og nyte friheten som barselpermisjonen tiillater...

Vi skal nemlig male husets tak, og det er ikke det beste stedet for en allergiker, en baby eller en treåring å være i. Derfor vil vi finne på noe annet.

Opprinnelig plan er å kjøre til vestlandet, men får litt hetta av tanken på 8 timers kjøring alene med to små barn...

Da frister det mer med en flytur til varmere strøk ja... *smiler*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå det frister....Nevnte for mannen i går at jeg kanskje skulle ta meg en tur nå når jeg har muligheten.

Mamma og søsteren min + barn drar til Rhodos på søndag, men fikk ikke til noe med dem....

Sliter litt med å koordinere mannens jobbreiser til å passe med storebrors skole.

Har veldig lyst til å ta en tur med de 2 jentene mine:-)

Skrevet

Det hadde jo vært knallfint!

Bare finne en dato som passer, og så slenge seg på en billigtur på sparket....Åpen for både en og to uker....

Jeg gjorde liknende stunt for noen år siden, riktignok uten barn, men da havnet vi på et fint sted på Mallorca, i en leilighet med fin balkong... Og det kostet nesten ingenting.

Skrevet

Må pese litt på mannen om han kan gjøre om litt på sine planer i såfall.

Hadde vært deilig...største er også plutselig blitt en liten engel å ha med å gjøre, tydeligvis litt mindre trass, så det hadde nok gått fint.

Minsten er en rolig liten snupp..

Sol og varme, lite klær på barna, det frister det..:-)

Skrevet

Når man reiser sammen med andre barn er det jo uansett annerledes. Ungene har noen å være sammen med på sine premisser, de kan leke og aktivisere seg i felleskap.

En venninne av meg sier bestandig at når barn er sammen med andre barn, så fungerer det som "barnevakt". For de krever mye mindre av de voksne når de har "små venner" å tilbringe tiden med.

Jeg er ihvertfall veldig klar for tur...pass har vi også...

Skrevet

Oi, jeg har ikke pass til minsten...det må jeg ordne uansett.

Det er riktig som du sier, vi hadde venner med 3 barn på besøk her i helgen,

Merket nesten ikke barna, for de lekte så fint sammen:-)

Tror vi er nok så enkle å være sammen med...

Skrevet

Da må du svinge deg rundt og ordne med pass...*ler* Kjekt å ha!

Vi bestilte pass den ene dagen om morgenen, og hadde passene i postkassen neste dag...

Veldig effektive mennesker i Bærum skjønner du...*ler*

Vi er nok ganske så ukompliserte å være sammen med vi også... Ungene er "selvgående" og jeg har en enkel tilnærming til det meste...nemlig positiv.

Skrevet

Hei på dere!

Jeg kan (såklart) ikke til Syden akkurat nå, men jeg ville bare snike meg inn og si "DET HØRES HELT HERLIG UT"!

Håper dere får til en tur :)

Skrevet

Ta deg en tur til "vår" øy da vel:-) Vi reiser 9.juni;-))

Skrevet

Har sendt deg en pm, phantomet.

Skrevet

Å det hadde vært deilig... :-)

Skrevet

Og jeg har svart deg Tyggivinkel... *smiler*

Skrevet

Å det hørtes deilig ut!! Håper dere får det til! Skulle gjerne slengt meg med... men tror kanskje sambo ville steilet da gett... Hehe... hadde vært fint å blitt brun og fin før jeg skulle klemme meg inn i brudekjolen;=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...