Suss@ med 3 gutter Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Er det noen som har tenkt på navn? Jeg vet det er tidlig men jeg klarer jo ikke å la være å planlegge navn på den lille:) vi har tenkt på Tomas eller Annabelle Noen flere som har navn klart?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Ja, jeg synes det er for tidlig. Ingen vet hvor dette ender, i morgen kan det være over...
Gjest Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 JEG har tenkt på Oscar eller Lukas hvis det er gutt, jente er jeg litt usikker på, men Hedda eller Emma liker jeg! Men det er meg da!! He he samboer har ikke sagt sin mening ennå!!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 WOW! Jentenavn som ender på -a! Sååååååååå orginalt, liksom. NOT!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 Kjære vakre vene. Hvilken bitter megge-anonym som er inne her da... HAHAHAHAHAHAHA
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 16. mai 2007 #6 Skrevet 16. mai 2007 Jepp, har hatt det klart leeeenge ;0) Julia Kristiane dersom jente, og Benjamin dersom gutt.
Suss@ med 3 gutter Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. mai 2007 hei anonym, ja i morgen kan det være over, det har du helt rett i.. MEN om jeg så skal adoptere så skal jeg har barn og da har jeg navnene klare:) og forresten hva er det som er galt med navn som slutter på a`??? og det skrev du før Knætta & Knøttet =0D skrev sitt navn, så begynn å les hva det står før du svarer dritt! Og la oss som gleder oss over gravidteten ha våre små gleder, så kan du sitte der å sutre og være hormonell og j..... alene!!
Myrini Skrevet 16. mai 2007 #8 Skrevet 16. mai 2007 Begynte å tenke på navn ganske tidlig jeg også... ;D
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 16. mai 2007 #9 Skrevet 16. mai 2007 jepp, jeg har laga ei liste med flere navn vi liker, men har ikke kommet frem til noe enda nei. synes det er litt tidlig å bestemme det faktiske navnet enda..
ananymous Skrevet 16. mai 2007 #10 Skrevet 16. mai 2007 Testet positivt for en uke siden, men hadde begynt å tenke på navn lenge før det;) Om det skulle gå galt denne gangen så skal vi nok få det til før eller siden. Har allerede favoritt gutte- og jentenavn, men holder dem for meg selv inntil videre.
jente08&jente2010<3 Skrevet 16. mai 2007 #11 Skrevet 16. mai 2007 vi bestemte navnene våre ganske tidelig:) Enten Linnea Margrete eller Casper:)
Gjest Skrevet 16. mai 2007 #12 Skrevet 16. mai 2007 Navnene har jeg hatt klar lenge før jeg begynte å prøve.. Som noen nevner over her; barn skal jeg ha før eller siden likevel - så det er greit å ha noen navn klare. Vi har Ida Marie hvis jente - Marie etter mamma og mormor - og Johannes eller Mathias hvis gutt. Det kan selvsagt være at vi føler noe helt annet passer når vi får se barnet - men da har vi jo masse andre alternativer i bakhånd
Jewel m/jente får gutt Skrevet 16. mai 2007 #13 Skrevet 16. mai 2007 Vi har ett jentenavn og ett guttenavn klart allerede. Men siden vi planlegger fire barn, må vi finne på flere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå