Gå til innhold

Bristet ribbeina??

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 3 dager siden merket jeg at jeg hadde vondt i ribbeina på venstre side og det har bare blitt verre og verre for hver dag som har gått. Babyen har ikke ligget å sparket den veien heller så hun kan ikke ha sparket de vonde heller. Kan jeg ha bristet de eller er de bare ømme etter hun har " trøkt " der med rompa si? Noen andre som har opplevd dette? Det gjør kjempe vondt nå når jeg puster, ler, strekker meg og ligger på venstre siden=(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har også hatt det sånn. Legen mente det var kynnere. En venninne av meg mente det var båndene som støtter livmoren som var spent og at det var et resultat av livmoren som vokste.

Uansett, det gikk da over. Men vondt var det.

Skrevet

JAAAA, det er helt grusomt. Har det både foran og bak på venstre side og jeg har ikke sovet om natten på nesten 3 uker - klarer ikke ligge. Det er ikke så værst om dagen, men å innta horisontalen er ikke mulig. Legen mener at det er baby som tar så stor plassog trykker på nerver. Jeg har heldigvis kun en dag igjen til termin så,,,,,

Skrevet

Når jeg gikk med 1.mann klarte jeg jeg å hoste på meg ribbeinsbrudd 2-3 brakk og brist i 3-4(vet ikke nøyaktig siden jeg ikke kunne ta bilder). Men man "lurer" ikke på om man har brukket ribben, kanskje brist, for det er så sinnsvakt vondt. Uansett hva man gjør...

Noe jeg ikke unner min værste fiende.

God bedring og håper det ikke er ribbeina

Skrevet

Jeg har hatt det sånn, men er bedre nå. Jeg hadde sinnsykt vondt, og nevnte det for legen, men han sa at det ikke ble brist om jeg ikke hadde fått noe slag mot der..så vet da søren jeg. Men tror ikke legen min er helt med..hehe..Har jo hørt om mange som har fått brist så..uten slag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...