Gå til innhold

Brann hos Emmaljunga fabrikken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Hører rykter om at det har vært brann i tekstilavdelingen til Emmaljunga i Sverige. Er det noen som har hørt om dette? Noen som vet når det skjedde og hva som skjer med dem videre?

Vi har bestillt vogn derifra ... og vi trenger jo vogn til ungen kommer ... ikke til jul eller neste vår...

Jeg setter veldig pris på all info dere sitter på ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stemmer det ja. slik jeg har forstått det har mange av leveringene deres blitt kansellert.

Fikk tak i den siste som var i nærheten her i mitt området iallefall så jeg skal hente den i neste uke.

Jeg ville ringt å hørt med der du har tenkt å kjøpe vogn. Det spørs liksom hvor mange de har tatt inn på lager i utgangspunktet/hvor mange de har solgt siden brannen.

Lykke til:)

Skrevet

var på strømstad i sverige på øndag :) der hadde dei noen farger på butikken :) Kansje du skulle tatt kontakt me dei :) og hørt om dei fekk tak i fargen du ønsket deg...eg var heldig fekk tak i svart som til og me var utsolgt fra fabrikken :) Og de er billigere og kjøpe vogn der :)

Skrevet

Det har vært en liten brann noe som gjør at alt er 14 dager forsinket... ikke mer enn det.. Jeg har hatt mye frem og tilbake om jeg skulle bestille nå eller vente og da fortalte han hva som hadde skjedd.. Har bestemt meg for å bestille i begynnelsen av august for da har jeg den til rundt termin og jeg får 2008 mod:o) men han sa i hvertfall at det hadde bare blitt en liten utsettelse i to uker... Lykke til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...