Gå til innhold

Endelig fikk jeg tid :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har ikke vært så aktiv her inne,er liksom alltid et eller annet som skal skje. Men har lest litt innimellom...og må nå endelig få sagt det, at en større gjeng med flotte jenter skal man lete lenge etter. Med stor takhøyde,herlig selvironi,masse humor,stort hjerterom og gode råd til nedturer,massiv oppmuntring og heiing. Et forum det virker som man kan være seg selv, ingen fordommer. Det ligger mye livserfaring og styrke her.

Phu...nok skryt for idag ;) Selv er jeg 38 år, bor i Akershus, jobber i hjemmesykepleien,er for tiden i rehabilitering og mammaperm..fikk påvist MS for 2 år siden som heldigvis er stabil og som jeg sjelden merker noe til.Og er samboer med verdens flotteste og snilleste mann fra Sunnmøre.Og er mamma til ei flott jente på 15 år som skal konfirmeres i september.Mot alle odds og ikke en bivirkning av medisiner jeg gikk på(trodde det leeeenge før jeg skjønte at kunne være noe annet) fødte jeg en nydelig liten gutt i oktober -06

Liker å reise,Hellas er favoritten men Spania er ikke så værst det heller. Datteren min er aktiv håndballspiller og reiser i natt til Porto Rico på treningsleir. Så jeg må våke til kl 0400 for å få henne på flytog. Er kronisk B menneske så går sikkert bra. Alle formaninger er gitt,bagasje gått gjennom,enda flere formaninger,mast,formant og nå er hun full av angst ;) hehe...hønemor med 1000 tenk om, husk på, hvis om..uff...synes det er litt skummelt, selv om 12 jenter og 5 ledere...men alikavel :( Tja...så elsker jeg å skravel, og skrive...så nå slutter jeg :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen skal du være!

Høres ut som du passer perferkt inn i gjengen vår. Reveenka tar deg nok opp i EEFF straks. Trøst deg med at slik sprek ungdom oftest er så dedikert med det de driver med at de knapt har tid til å rote seg bort i alt tullet som mammas fantasi kan romme. Kos deg med attpåklatten din i mens og vips så er hun hjemme igjen ;-)

Skrevet

Takk for det!

Håper jeg nå får litt tid til å skravle med dere,utveksler erfaringer og gi og ta råd. Skravle om alt fra A-Å som opptar oss i hverdagen.

Hmmm..EEFF...tja..Engstlige Eldre Foreldres Fanclub?? :)) Neida, men er ikke helt sikker hva det står for, men blir gjerne med om det er noe moro ;)

Takk for oppmuntringen,er nok mest min fantasi ja..men ikke så ofte største fuglen min flyr såååå langt fra mamma. Er vel noe med at jeg ikke er der å kan passe på, men vet jo hun klarer. Får nyte det litt også. Har henne 100%, ingen samvær med pappan sin, så kan bli litt tett med hormoner innimellom.

Skrevet

He he, siste Fen står vel for Forening, men ellers er du helt på track!

Velkommen hit :)

Skrevet

Takk for det! Jiiippiii....ikke gærent gjetta da nei. Men måtte nå være noe med disse ofte unødvendige bekymringene vi har for barna. Storegullet blir desverre bare masse stresset av meg, og som hun sa "nå gruer jeg meg for å reise nå mamma,når du sier så mye" Og nå er det jo værst når jeg sitter oppe å venter på å kjøre henne til flytoget kl 4...benytter stille nattetimer med å skrive tale og sang til konfirmasjonen.Kommer så mange minner og historier, ja t.o.m feller noen tårer her jeg sitter å mimrer :)) Men som det heter...det hjertet fylles opp av, renner ut av munnen. Lille baby er ikke i topp form, stygg hoste og nesa renner men ikke feber heldigvis. Er første tannebisser på gang, så var ikke annet å vente. Måtte få seg en forkjølelse så de kommer opp :) Men er bare såååå søt da. Lyst å legge ut et skrytebilde...men skjønner ikke hvordan :( Fortsetter å rydde i papirer jeg...utrolig hvor masse man får gjort på natten

Skrevet

Velkommen hit:-)

Flere av oss med sunnmøringer og tenåringshormoner i huset;-)

Vi reiser til Hellas om 3 1/2 uke og skal være der i 3 hele uker og gleder oss som små unger:-)

Har vært på samme plass i mange år og kommer alltid tilbake.......

Du skal se det blir fint for tenåringen med tur og litt fri på mamman er sikkert ikke dumt det heller!

Ha en fin dag:-)

Skrevet

heisann =) velkommen hit.

her fins det hormoner i fleng...å skjønner hvordan du har det.slett ikke lett å slippe ut av syne,hehe.

men tenk deg hvor godt det blir å få henne hjem da.nei,min erfaring er at ungdommen klarer seg godt i den vide verden.er egentlig vi mammaer som er for bekymra =)

Skrevet

Takk,takk! Fikk selvfølgelig ikke sove etter å ha kjørt snuppa avgårde.Ble liggende å tenke om hun hadde fått med alt osv,håpløst! ;) Så våknet lille snørrungen min med krupp kl 6,men etter litt vann,luft og nesespray sovnet vi endelig 7.30 da hadde jeg vært oppe i et døgn og noe sånt. Bråvåknet for en time siden...lys våken..hmmm...det sies jo at eldre folk trenger mindre søvn?!?? Kanskje det er et aldringstegn, har nemlig ikke funnet noen andre tegn enda ;) og som en venninne av datteren min sa igår, at mini ligner på meg, ja..så ser jeg kanskje ikke så gammel ut da, bare mere hår, flere tenner og litt flinkere til å krabbe :=) Hellas ja...nydelig. Vært på Chios,Patmos,Peloponnes og Kreta. Har Halkidiki og Santorini høyt oppe på lista :) Skjønner dere gleder dere.

Skrevet

Takk for det! Hormoner er ikke til å spøke med, men stort sett er vi enige da :) Men når engstelige mamman kommer med formaninger freser hun. Fikk sms av henne nå. Kommet vel frem, og jeg kan senke skuldrene litt. Hehe..skulle ikke tro hun hadde vært vekk fra meg før. Har vært på cuper før, og reist til faren i Trøndelag,men ikke såååå langt og til Spanialand der farene lurer :) Nå kan jeg nyte noen dager som er litt roligere og få ryddet opp i kaoset på rommet hennes :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...