mammamaiken Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 mener dere da at de sover hele natten nonstop? I så fall gjør jeg noe galt... Jeg "legger" jo babyen mange ganger om dagen- hun sover stort sett etter hvert måltid. Så når jeg da legger henne om kvelden blir det bare nok en legging i løpet av dagen. Prøver å markere det med å ta på pysjamas etc, men hun våkner jo etter 3 timer som vanlig for mat, slik hun gjør resten av døgnet også. Hun blir 8 uker på torsdag, og jeg leser at andre her inne med babyer samme alder snakker mye om legging om kvelden som om det er noe helt annet enn når de små sover resten av dagen. Forvirra....
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Nei de sover jo stort sett ikke hele natta når de er så små. Bare noen få heldige foreldre som opplever det : ) Du gjør det helt rett med å ta på pysj for å markere natt. Legge i seng i stedet for i vogna, om hun sover i vogna på dagen. Ha det mørkt på soverommet etc. Man må nok beregne noen mnd før de sover rundt : )
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 hehe, du trenger ikke å stresse med det. Tror de fleste nykomne har det slik du beskriver - de vil ha mat på natta osv. Jenta mi sover non-stop til ca 7 på morningen, har gjort det siden hun var 6 uker, nå er hun snart 4 mndr.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Noen babyer sover hele natta - andre vil ha mat ofte.Her er alt vanlig! Babyen til venninna mi sov hele natta, mens min lillegutt ville ha pupp annenhver time-hele døgnet!!! Bare la barnet bestemme du :-) Det viktigste er at babyen legger på seg + at dere får en någenlunde god legge-rutine/faste tider, osv.
kajak&Daniel Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 Gutten min legger seg 19-20... Men han vil ha mat ca 4 ganger om natta.... Og han er 6,5 MND! Så ikke noe å stresse med det iallfall!!
Meg og bøllegutta!! Skrevet 15. mai 2007 #6 Skrevet 15. mai 2007 Jeg legger gutten min på 3 mnd for natta kl 20.Med det mener jeg at han da når han våkner for mat så sover han videre etter at han er ferdig spist. Når han våkner av lurene sine på dagtid er han jo våken et par timer før han skal sove igjen.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå