Gå til innhold

Menn som ser på gravide damer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ikea her om dagen. utrolig mange der..

Der går jeg med min stor mage, mann og sønn i barnevogn.

Men neida.. noen menn synes virkelig ikke det er noe problem. og smiler og lar deg nesten ikke komme forbi. Jeg er sikker på at jeg hadde god øye kontakt på med over 10.. både unge og eldre gubber.

Jeg lurte på om jeg hadde sølt noe i ansiktet... hehe

virkelig morsomt og søtt av noen menn å se på oss med store mager og vi føler oss som en standa hval!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er fint å få oppmerksomhet... Men jeg har ikke oppdaga det du snakker om. I morgen skal jeg gå og handle i mine fineste klær og se om det hjelper:)

Skrevet

Dette har ikke noe med innlegget å gjøre, men men! Var inne og tittet på profilen din ser du.. Og du ser så kjent ut :P Du kommer ikke tilfeldigvis fra Jessheim? Og var på julebord med efa på folkevang for noen år siden?

Skrevet

Jeg var å handlet på en klesbutikk,kjenner dama som sår der,hun ser og ser på meg..Jeg tenke med meg selv,har jeg noe i ansiktet eller hva er det,så spurte hun meg om det var meg..Ja sa jeg:) Hun svarte: Du var så tynn i ansiktet og jeg ugjenkjennelig,og jeg så ikke magen heller:) Snakk om å stirre på folk:)

Skrevet

det der opplever jeg ofte.....synes ikke det er gøy i det hele tatt. folk har vel sett en gravid før. og alle komenter noe.blir lei av å bli stirra på. derfor synes jeg det er godt å slippe jobben nå, vi er en herskare som er gravide og alle blir sammenligna opp og ned.hvem som har størst mage eller rompe...glad jeg er hjemme nå..........slapper av

Skrevet

Til Linn med nurk!

Jo jeg har vært der 2 ganger faktisk. Sammen med min vennine Ann K Kjempe koselig det julebordet! :)

Vet ikke helt om jeg vet hvem du er men.

Jeg kommer ikke fra jessheim da, kløfta. Kanskje vi snx

klem

Skrevet

huff, ja hvis man tenker på slik oppemrksomhet, så er jeg eli hele driten. Glad når både menn og damer ser på meg, og smiler. men da dem sier noe om hvor stor og liten jeg er.. så får jeg fnatt! Klarer ikke det! Synes det er frekt! Der går jeg i min glade lille verden, med baby i magen, har nesten ingen beskymringer....Så kommer noen å sier hvor stor jeg er over reva liksom! Blæ

Skrevet

har faktisk flere kompiser som mener at gravide damer er utrolig sexy....

Men jeg er lei av at folk som vet hvem mamma eller pappa eller noen andre jeg kjenner er, så følre de at de har lov og rett til og komme og stryke meg på magen og spørre om hvordan det går....

DET er vemmelig det.....

Skrevet

hehe, utrolig morsomt...var på bensinstasjonen her om dagen, og da merket jeg at det var mange som glante på meg..MENN..når jeg setter meg i bilen igjen, så sier jeg dette til mannen min...at de sikkert tenkte: sjekk den SVÆÆÆÆRE ræva hennes, tenkte jeg da... Mannen min ristet på hodet og sa: tro meg, jeg vet hvordan menn ser på damer og han der SIKLET på rumpa di, skal jeg si deg...jeg så bare døds stygt på han, sa han..hehe måtte le litt, da...godt at man ikke er så uattraktiv som man egentlig føler seg for tida..hehe det hjalp litt hvertfall.. Selv om våre egne menn skryter av oss og sier vi er de vakreste i hele verden, så tenker man jo at det er jo bare for og være snill med oss =)

Skrevet

Hehe.. kom på noe!

Vi var i 30 årslag her for en stund siden. Og det var mange der jeg ikke kjente..

En tid på kvleden satt jeg i en stol og en ukjent mann kom bort til meg for å snakke.. Han spurte litt om termin og om jeg hadde noen barn fra før.. jeg fortalte.... merker også hvor blikket hans er.... Så plutselig bryter han ut.. unnskyld meg? men for noen store pupper du har!

Jeg trodde stolen skulle tippe! haha..

Jeg sa at man får som regel litt større pupper da man skal få baby.!

Han sa ikke noe mer den kvelden. og da jeg sa det til samboer.. gikk han bort å sa til mannen, ja og puppa er bare mine!!.. jeg var så flau! haha

Skrevet

Hehe, ja :) Jeg har jo vært igjennom puberteten og sånt de siste åra da ;) Så ser jo ikke helt lik ut.. Men har ikke snakka med deg noe særlig tror jeg, bare kjente deg igjen ;) Ann K er jo storesøstera til Heidi.. Og heidi er like gammel som meg! Har vært der to ganger jeg også. Tror det var 03 og 04 .. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...