Gummelillan Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Nå har jeg frustert dibbepause... Oppdaget til min skrekk at mellomste datter hadde vokst ut av bunaden sin i går kveld så i dag bar det til Heimen for innkjøp av stoff. Nå har jeg klippet etter alle kunstens regler og skal til å sy. Men f... hvorfor kan ikke oppskrifter stå på bokmål da???! Greit at det heter råndastakk og rutaliv, men når hele oppskriften går på dølamål så sliter jeg!!!!!! Så nå gir jeg snart blanke i hele oppskriften og syr etter eget hode. For 17. mai blir det om et drøyt døgn uansett... ;-)
Gjest Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 å guri....syr du selv?? hadde aldri i livet greid det nei.så hatten av for deg =) sy etter eget hode,eller se på den som er for små!? syns du er flink jeg.å en titt innom her må du ha ja.
Karomamma Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Så utrolig flink du er, Gummis!! Lykke til, det bli sikkert kjempebra! Det er så søtt med de små i bunad synes jeg (men nå er jeg bondejente også da, he he). Vi hadde prøving i forgårs, med nyarvet bunadskjorte som kom i posten (!!) på lørdag. Hun var så fin
Trollmora Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 Jeg er ikke særlig flink til å sy så jeg blir imponert over de som er flinke med saks & symaskin ! Hvor langt kom du i går kveld da? Ferdig? Skal uansett heie på deg: Heia Gummis, stå nå på! Drakten blir ferdig til mellomste nå! )
♥Snulder Skrevet 16. mai 2007 #5 Skrevet 16. mai 2007 Oi sann.... Litt dårlig tid kanskje;=) Men du skal se at det går bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå